chopperboy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Hoe zit het eigenlijk met alle goodies? Heel erg minimaal dit jaar, en je hebt er dan ook écht écht gen zak aan Bewerkt: 9 april 2009 door chopperboy Reageren
Torritor Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. Ik skip ook een half dagje, en ik hoef niks in te halen Maar ik moet ook 2 uur rijden. Nou, dat is pure mazzel, die je hebt! Volgens mij hoeven de meeste scholieren niks in te halen, als ze een halve dag afwezig zijn. Maar een hele dag, wel. Maar jij hebt er geen problemen mee. Als ziet welke vakken ik dan skip (beeldend vorming, muziek en gym) valt er niks in te halen Ja, het is logisch, dat met je 3 vakken niks hoeft in te halen. Dus, je bent gewoon een mazzelaar! Reageren
-Niels- Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik ben er sinds 2001 elke keer geweest, maar dit jaar sla ik toch maar over! Over twee jaar ga ik weer Reageren
chopperboy Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik ben er sinds 2001 elke keer geweest, maar dit jaar sla ik toch maar over! Over twee jaar ga ik weer Zou je dat nu wel doen? Je mist dan wel een Zonda F Roadster, F40, F50, Enzo, Veyron fbg par Hermes, LP640 BF performance, LP560-4 BF Performance, SLR 722s en nog eel meer! Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Hoe zit het eigenlijk met alle goodies? Heel erg minimaal dit jaar, en je hebt er dan ook écht écht gen zak aan Heb 3 verschillende posters kunnen krijgen. 2007 was echt veeeeel beter, misschien iets minder goodies dan 2005 maar veel meer auto's. Je merkt het gelijk als alle Franse merken niet komen. De mooiste (betaalbare) auto vond ik de Focus RS. Heb erin gezeten, mijn pa ook en hij zei zo: 'Dit is wel een leuk karretje, misschien staat deze over een tijdje wel in de garage.' Bewerkt: 10 april 2009 door GTAGijsso Reageren
chopperboy Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Autorai is alweer afgelopen, ik denk dat ik vanmiddag de hoogtepunten (foto's) in een post donder om hem waardig af te sluiten. Bewerkt: 14 april 2009 door chopperboy Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Mijn vader ging er met al zijn collega's naar toe hij zei dat het erg leuk was. Volgend jaar ga ik er waarschijnlijk ook naartoe. Reageren
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik was er vorige keer ook geweest, ik vond deze keer eigenlijk wel tegenvallen. Wel stom dat niet elk merk zn eigen stand had, maarja Reageren
chopperboy Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Mijn vader ging er met al zijn collega's naar toe hij zei dat het erg leuk was. Volgend jaar ga ik er waarschijnlijk ook naartoe. Van mij mag je, maar de eerstvolgende AutoRAI is pas over 2 jaar Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Als je volgend jaar gaat, dan kom je op de VrachtwagenRai Reageren
The Hulk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 ik ben ook geweest dit jaarvolgende keer ga ik ook weer:) het was echt heel gaaf vooral de pagani zonda De Pagani Zonda is zeker een geweldige auto ik zag hem voor het eerst op TV in het serie Top Gear. Reageren
-Stan- Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik vond de Rai vet leuk , dit was m,n eerste keer pas hahah zelfs als er geen stands staan is het nog leuk Reageren
TZG Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik vond de Rai vet leuk , dit was m,n eerste keer pas hahah zelfs als er geen stands staan is het nog leuk haha nu moeten we nog wachten op een mail dat we de ford focus hebben gewonnen Reageren
-Stan- Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Het was toch een opel corsa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.