Jump to content

Autorai 2009


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    9

  • chopperboy

    7

  • De Stofzuiger

    4

  • Sonny-The-Pilot

    3

Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. :Y

Ik skip ook een half dagje, en ik hoef niks in te halen :D

Maar ik moet ook 2 uur rijden.

Nou, dat is pure mazzel, die je hebt! :D Volgens mij hoeven de meeste scholieren niks in te halen, als ze een halve dag afwezig zijn. Maar een hele dag, wel.

Maar jij hebt er geen problemen mee. :tu:

Als ziet welke vakken ik dan skip (beeldend vorming, muziek en gym) valt er niks in te halen :D

Ja, het is logisch, dat met je 3 vakken niks hoeft in te halen. :tu: Dus, je bent gewoon een mazzelaar! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er sinds 2001 elke keer geweest, maar dit jaar sla ik toch maar over! Over twee jaar ga ik weer :D

Zou je dat nu wel doen?

Je mist dan wel een Zonda F Roadster, F40, F50, Enzo, Veyron fbg par Hermes, LP640 BF performance, LP560-4 BF Performance, SLR 722s en nog eel meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het eigenlijk met alle goodies?

Heel erg minimaal dit jaar, en je hebt er dan ook écht écht gen zak aan :puh:

Heb 3 verschillende posters kunnen krijgen. 2007 was echt veeeeel beter, misschien iets minder goodies dan 2005 maar veel meer auto's. Je merkt het gelijk als alle Franse merken niet komen. De mooiste (betaalbare) auto vond ik de Focus RS. Heb erin gezeten, mijn pa ook en hij zei zo: 'Dit is wel een leuk karretje, misschien staat deze over een tijdje wel in de garage.' :dans:

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader ging er met al zijn collega's naar toe hij zei dat het erg leuk was. Volgend jaar ga ik er waarschijnlijk ook naartoe.

Van mij mag je, maar de eerstvolgende AutoRAI is pas over 2 jaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook geweest dit jaar

volgende keer ga ik ook weer:)

het was echt heel gaaf

vooral de pagani zonda

De Pagani Zonda is zeker een geweldige auto ik zag hem voor het eerst op TV in het serie Top Gear.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...