Jump to content

Simpele maak site's


Cabyon

Recommended Posts

Limieten zul je altijd hebben, daar kom je echt niet onderuit. Dingen als popups, banners en reclame zijn echter niet bij elk hostingbedrijf te vinden. Het is altijd wel slim om daar een beetje op te letten, want zelf ben ik er toch nooit zo gek van als er een hoop reclame op mijn site komt. Daarnaast kunnen bezoekers weglopen.

Grote sites als FreeWebs zijn zeker wel 'betrouwbaar' te noemen, al begrijp ik niet helemaal in welk opzicht ik dit zou moeten opvatten. Als je het hebt over uptime zit het wel goed. Zeker als je gebruik maakt van een wat grotere host kun je er vanuit gaan dat de kwaliteit van de servers gewoon goed is.

Bij het kiezen van een gratis host moet je vooral letten op de limieten en mogelijkheden die worden gesteld. Enkele sites die ik zelf wel goed vind zijn 110mb.com, awardspace.com en freehostia.com. Hier heb je echter geen point-and-click interface om zo je website te maken volgens mij. Daarvoor zul je over enige kennis moeten beschikken. Uiteindelijk zul je toch zelf moeten kiezen en uiteindelijk maakt het ook allemaal niet zo heel veel uit. Op internet zijn genoeg vergelijkingen van gratis hosts en dit topic hoeft daar dan ook niet op uit te lopen. Je moet gewoon zelf kiezen.

Freewebs en Everyoneweb zijn in elk geval gewoon 'betrouwbaar'.

Bij Everyoneweb en FreeWebs (dat tegenwoordig blijkbaar gewoon 'webs' heet) heb je wel wat reclame heb ik net gecheckt, maar het is niet erg hinderlijk ofzo. Geen backups en popups, eenvoudigweg een link naar de host. Nou, dat moet kunnen, toch? Als je een simpel systeem wilt hebben waar je verder geen kennis voor hoeft te hebben zijn dit volgens mij prima opties.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Simpele site's? maak dan gewoon een HTML site, of maak iets in FLASH als je daar mee kunt werken ^_^

Hij vraagt toch welke host goed is om een simpele site te maken. En als je een simpele site gaat maken ga je dat niet doen in Flash.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...