sancar Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo mede GTA-ers, Ik zat tussen in het TW@ cafe lekker op internet,op een gegeven moment zag ik een reclame over nieuwe ringtones etc. voor je telefoon. Dus ik wil het kopen,en toen kreeg ik een schermpje en het kwam er op neer dat de telefoon van Niko geen ringtones kan downloaden,weten jullie of je een nieuwe telefoon krijgt/ergens kan kopen? Of is het gewoon voor de lol gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Het is niet voor de lol gemaakt, In de missie: Photo Shoot, krijg je de Telefoon waarmee je die ringtones, themes enz.. kan downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Je kan wel nieuwe ringtones kopen, maar dat kan alleen maar met de Whiz Wireless Phone. Die GSM krijg je van Playboy X in de missie Photo Shoot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 De site is niet voor de lol gemaakt, want je kunt de ringtones ook echt bestellen. Maar waarschijlijk ben jij nog niet ver genoeg in het spel, en heb je nog de zwart-wit telefoon, die je op het begin krijgt. Je krijgt verder in het spel een Whiz Wireless met camera, en dan kan je wel die ringtones bestellen. Groeten Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Ok bedankt:) ik ben idd nog niet ver genoeg ben mas met Playboy's eerste missie bezig:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Haha, ik ook. Maar dan wel voor de 3e keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Haha, ik ook. Maar dan wel voor de 3e keer En nog een vraagje,weten jullie mischien waar je die auto-winkel kan vinden die je ook meestal op de startpagina ziet staan? Mischien heeft er iemand een SnapMap ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Haha, ik ook. Maar dan wel voor de 3e keer En nog een vraagje,weten jullie mischien waar je die auto-winkel kan vinden die je ook meestal op de startpagina ziet staan? Mischien heeft er iemand een SnapMap ofzo? Welke startpagina? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike5501 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Ik weet welke autodealer je bedoelt.. AutoEroticar of zo iets toch? Of bedoel je Brucies Exclusive lifestyle auto's? AutoEroticar vind je op Lochowski Avenue, Alderney City, ofwel hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Welke autowinkel bedoel je ? Grotti of auto eroticar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Haha, ik ook. Maar dan wel voor de 3e keer En nog een vraagje,weten jullie mischien waar je die auto-winkel kan vinden die je ook meestal op de startpagina ziet staan? Mischien heeft er iemand een SnapMap ofzo? Welke startpagina? Die startpagina die je krijgt als je inlogt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet. Volgens mijn in het midden boven aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet.Volgens mijn in het midden boven aan. Ja die autoerotica ofzoiets:) Kan je daar kopen of moet je op de wel bekende manier een auto meenemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet.Volgens mijn in het midden boven aan. Ja die autoerotica ofzoiets:) Kan je daar kopen of moet je op de wel bekende manier een auto meenemen? Je kan geen auto's kopen Je moet ze dus meenemen op de wel gekende manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Het is niet voor de lol gemaakt,In de missie: Photo Shoot, krijg je de Telefoon waarmee je die ringtones, themes enz.. kan downloaden. maar dit had je kunnen weten kijk eerst eens goed op wikigta.nl daar stond het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.