GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Het is niet voor de lol gemaakt,In de missie: Photo Shoot, krijg je de Telefoon waarmee je die ringtones, themes enz.. kan downloaden. maar dit had je kunnen weten kijk eerst eens goed op wikigta.nl daar stond het ook Ja. Maar ja, niet iedereen denkt meteen: 'Oja, ff op WikiGTA opzoeke'..... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Het is niet voor de lol gemaakt,In de missie: Photo Shoot, krijg je de Telefoon waarmee je die ringtones, themes enz.. kan downloaden. maar dit had je kunnen weten kijk eerst eens goed op wikigta.nl daar stond het ook Gast, ik heb het ook van Wikigta.nl, denk na voordat je iets typt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet.Volgens mijn in het midden boven aan. Ja die autoerotica ofzoiets:) Kan je daar kopen of moet je op de wel bekende manier een auto meenemen? Let op dat je altijd een wanted level zal krijgen. Aangezien de 'eigenaar' de politie altijd zal bellen. en let ook op dat je niet tegen die soort kettingen aanrijdt. want dan kan je wel eens in een ietwat vervelende situatie komen. Soms zijn de deuren van de auto's gewoon open. Reageren
rakker126 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet.Volgens mijn in het midden boven aan. Ja die autoerotica ofzoiets:) Kan je daar kopen of moet je op de wel bekende manier een auto meenemen? Let op dat je altijd een wanted level zal krijgen. Aangezien de 'eigenaar' de politie altijd zal bellen. en let ook op dat je niet tegen die soort kettingen aanrijdt. want dan kan je wel eens in een ietwat vervelende situatie komen. Soms zijn de deuren van de auto's gewoon open. Dat snap ik niet Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 hij bedoelt dat als je naar de hoofdpagina van het internet gaat je een reclame over AutoEroticcar ziet.Volgens mijn in het midden boven aan. Ja die autoerotica ofzoiets:) Kan je daar kopen of moet je op de wel bekende manier een auto meenemen? Let op dat je altijd een wanted level zal krijgen. Aangezien de 'eigenaar' de politie altijd zal bellen. en let ook op dat je niet tegen die soort kettingen aanrijdt. want dan kan je wel eens in een ietwat vervelende situatie komen. Soms zijn de deuren van de auto's gewoon open. Dat snap ik niet Voor als je daarzo een auto steelt Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Als je je eigen auto op hun stoep parkeert en dan uistapt en er weer in wil dan krijg je ook een wanted level. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Als je je eigen auto op hun stoep parkeert en dan uistapt en er weer in wil dan krijg je ookeen wanted level. Heb ik laatst ook opgemerkt ja. Bugje ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.