Jump to content

Speciale mogelijkheden voertuigen


kenzo

Recommended Posts

Hallo,

In GTA San andreas kon ik bijvoorbeeld een heftruck besturen en de hefbladen omhoog en omlaag doen met HOME en END.

Kan dit in GTA IV ook voor pc?

ik heb geprobeerd maar kan niets vinden.

En kan ik daar ook cabrio's mee open en dicht maken?

Vriendelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meer speciale voertuigen, zoals deze 3:

De brandweerwagen, je kan met de spuit spuiten 8)

De politiewagen, je kunt in De Police Database kijken, en zo kun je criminelen opsporen,

En de -op dit forom genaamde- Geldwagen, als je hem laat ontploffen ligt er rond de 10000$ op straat.

Nouja, dit waren een paar voorbeelden.

Groeten

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook met een politiewagen door een tol rijden zonder dat je een wanted lvl krijgt.

Dat is wel handig, dan spaar je iedere keer 5 dollar uit, en het geld heb je nodig in GTA IV.

Geld nodig? :7

Ik hebben bakken met geld zat (in het spel dan :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meer speciale voertuigen, zoals deze 3:

De brandweerwagen, je kan met de spuit spuiten 8)

De politiewagen, je kunt in De Police Database kijken, en zo kun je criminelen opsporen,

En de -op dit forom genaamde- Geldwagen, als je hem laat ontploffen ligt er rond de 10000$ op straat.

Nouja, dit waren een paar voorbeelden.

Groeten

Gta Bram

Werkt dit trucje ook in de multiplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meer speciale voertuigen, zoals deze 3:

De brandweerwagen, je kan met de spuit spuiten 8)

De politiewagen, je kunt in De Police Database kijken, en zo kun je criminelen opsporen,

En de -op dit forom genaamde- Geldwagen, als je hem laat ontploffen ligt er rond de 10000$ op straat.

Nouja, dit waren een paar voorbeelden.

Groeten

Gta Bram

Werkt dit trucje ook in de multiplayer?

Nee, anders zou iedereen binnen een uurtje spelen level 10 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook met een politiewagen door een tol rijden zonder dat je een wanted lvl krijgt.

Dat is wel handig, dan spaar je iedere keer 5 dollar uit, en het geld heb je nodig in GTA IV.

Geld nodig? :7

Ik hebben bakken met geld zat (in het spel dan :puh:)

ja ik ook.

waarvoor heb jij je geld dan nodig?

ik zal het nooit op krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook met een politiewagen door een tol rijden zonder dat je een wanted lvl krijgt.

Dat is wel handig, dan spaar je iedere keer 5 dollar uit, en het geld heb je nodig in GTA IV.

Geld nodig? :7

Ik hebben bakken met geld zat (in het spel dan :puh:)

ja ik ook.

waarvoor heb jij je geld dan nodig?

ik zal het nooit op krijgen

Als je geld tekort hebt dan kun je ook Stevie's Car Theft doen, daar heb ik tot nu toe 250000 mee verdiend en ik ben nog niet klaar, ik heb daar ook mijn infernus gejat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier over Speciale mogelijkheden voertuigen en ik had daar een vraag over aan de Xbox gamers...

Kun je nou ook met de Towtruck uit de DLC auto's meenemen? of is deze leuke functie eruit gelaten...

ik denk het wel zal dat morgen eens bekijken nu ben ik bezig met men andere verslaving top gear XD

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier over Speciale mogelijkheden voertuigen en ik had daar een vraag over aan de Xbox gamers...

Kun je nou ook met de Towtruck uit de DLC auto's meenemen? of is deze leuke functie eruit gelaten...

Het gaat hier over Speciale mogelijkheden voertuigen en ik had daar een vraag over aan de Xbox gamers...

Kun je nou ook met de Towtruck uit de DLC auto's meenemen? of is deze leuke functie eruit gelaten...

ik denk het wel zal dat morgen eens bekijken nu ben ik bezig met men andere verslaving top gear XD

ik heb al geprobeerd vandaag maar ik heb geen idee hoe het dan zal moeten dus ik den dat het deze keer ook niet kan zo ja hoor ik het graag ^_^ heb de towtruck voor me savehouse ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier over Speciale mogelijkheden voertuigen en ik had daar een vraag over aan de Xbox gamers...

Kun je nou ook met de Towtruck uit de DLC auto's meenemen? of is deze leuke functie eruit gelaten...

Het gaat hier over Speciale mogelijkheden voertuigen en ik had daar een vraag over aan de Xbox gamers...

Kun je nou ook met de Towtruck uit de DLC auto's meenemen? of is deze leuke functie eruit gelaten...

ik denk het wel zal dat morgen eens bekijken nu ben ik bezig met men andere verslaving top gear XD

ik heb al geprobeerd vandaag maar ik heb geen idee hoe het dan zal moeten dus ik den dat het deze keer ook niet kan zo ja hoor ik het graag ^_^ heb de towtruck voor me savehouse ^_^

is het niet zoals met de trucks gewoon achteruit ertegen rijden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...