olafmaster1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 hallo ik heb een mod gedownload alleen die kan niet met een mod installer worden ge instaleert ik heb deze gedownload kan iemand me helpen om hem t einstaleren deze site http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=693 en ik doe ook wel ff de download er al bij alvastbedankt Burgerkingmod.zip Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Deze mod kun je als volgt installeren: Eerst download je IMG Tool: >Download< Vervolgens open je IMG Tool, nu klik je op ''File'' en dan ''Open''. Nu zoek je de GTA3.IMG op, deze staat in GTA San Andreas/Models. Als je het bestand hebt gevonden en hebt geopend klik je op F2, nu type je burgsh01_law.txd in. Nu klik je op ''Commands'' en dan ''Replace'', nu zoek je het bestand uit de zip van de mod op. Nu klik je weer op ''File'' en dan op ''Open'' en open je GTA_INT.IMG en vervang je de rest van de bestanden zoals op de manier hierboven. Veel plezier! Grtz RD Bewerkt: 10 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 ja bedankt alleen ik heb het fout gedaan en nu start heel gta niet meer op grrr wat nu Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 ja bedankt alleen ik heb het fout gedaan en nu start heel gta niet meer op grrr wat nu Even GTA opnieuw installeren, maar je kunt natuurlijk ook een backup herstellen. (Als je die hebt gemaakt.) Grtz RD Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 ja bedankt alleen ik heb het fout gedaan en nu start heel gta niet meer op grrr wat nu ja ik heb hem opnieuw geinstaleerd alleen nu werktie nog niet >? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Wat werkt er precies niet? Hoe heb je het geïnstalleerd? Meer info. Reageren
the_dan Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) voordat je gaat modden extract het orginele bestand (in een map die je op het bureablad hebt gezet ik weet al waarom hij niet meer start je hebt vast versie 2 je moet versie 1 hebben de downgrader kan je ergens vinden hier op het forum Bewerkt: 11 februari 2009 door the_dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.