Forumrunner Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Je hebt het vast wel gemerkt, De Wilde Ganzen stikt van de Promotie Banners/Signature's. Ik heb ook een paar gemaakt, En net een die het volgens mij wel waar is om te laten zien. Ik heb voornamenlijk Texture's gebruikt. En bij de tekst een Pattern overlay. Zeg maar wat je ervan vindt. Reageren
Dieko Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Heel erg mooi! Maar ik kan de tekst Wilde Ganzen niet zo goed lezen, het is een beetje onder de Change Will Come. Reageren
XiPE Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik zou de "Change Will Come" onder "Wilde Ganzen" zetten, dat lijkt me mooier. En dan van beide de opacity wat lager. Ik zou ook de render (Mario) wat donkerder maken, omdat je nu van een rustige, grijze achtergrond naar een fel rood/blauwe render gaat. Voor de rest vind ik de signature wel goed. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Verder nog iemand raten? Misschien een rate met meer tips en kritiek. Reageren
Be4sT Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Verder nog iemand raten? Misschien een rate met meer tips en kritiek. XiPe heeft al dingen gezegd die je beter zou aanpassen imo Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Maar meer rate's zou leuk zijn. Jullie moeten een voorbeeld aan Jay; nemen, Hij rate geweldig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.