NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Hier is ie: V1: V2: Ik heb hem iets donkerder gemaakt. En daarbij ook weer meer sneeuw. Rates & Comments zijn welkom. Bewerkt: 11 februari 2009 door NickOwnage Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Dat noem ik meer een sneeuwstorm... De tekst is wel mooi, de texture is wel mooi, maar mog iets donkerder. Verder die sneeuw-effect toegevoegd. Verder niks gedaan, een 3.0/10, ga eens een paar tuts volgen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Dat is het juist, ze hebben geen tuts voor Adobe Photoshop 2.0, meeste namen zijn anders.. Reageren
tomen888 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik vind het plaatje ronduit lelijk, het is een texture met opgeplakte render. Er zit eigenlijk geen echte flow of diepte in. Probeer er meer uit te halen. Trouwens op een van mijn sig waar duidelijk wel effecten en bewerking in zat zei jij dat ik een achter grond en render pakte en die op elkaar plakte. Voor photoshop cs2 zijn meer als genoeg tuts. Alles is het een 2/10 omdat ik het niet mooi vind. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik heb geen CS2 Ik heb Adobe Photoshop 2.0 uit 1998. Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 V2 is vreselijk, maar v1 is goed. Het is jammer dat de sneeuw wat blauw is, maar voor de rest klopt de titel. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik heb geen CS2 Ik heb Adobe Photoshop 2.0 uit 1998. Waarom stap je dan niet over? 2.0 is bagger. Tijd om eens over te stappen. Ik wil je best helpen op MSN. Want als je niets wil doen (dus overstappen). Dan zal je altijd een stijl zoals deze aanhouden. Belabberd en te simpel Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) ... Dan zal je altijd een stijl zoals deze aanhouden. Belabberd en te simpel Ho ho. In NickOwnage's werken zit meer creativiteit en gevoel voor het ontwerpen. Juist omdat deze jongen een 10 jaar oude versie heeft waar geen tutorials voor zijn, moet hij zelf dingen verzinnen. Integendeel tot jouw werkjes, dat zijn gewoon uitkomsten van tutorials waar een eigen inbreng aan ontbreekt. /facepalm Bewerkt: 11 februari 2009 door Ferre Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 ... Dan zal je altijd een stijl zoals deze aanhouden. Belabberd en te simpel Ho ho. In NickOwnage's werken zit meer creativiteit en gevoel voor het ontwerpen. Juist omdat deze jongen een 10 jaar oude versie heeft waar geen tutorials voor zijn, moet hij zelf dingen verzinnen. Integendeel tot jouw werkjes, dat zijn gewoon uitkomsten van tutorials waar een eigen inbreng aan ontbreekt. Erm... Ook misscihen omdat ik ook technieken wil leren? En ik ben slecht in technieken combineren. Dat geef ik toe. Maar met 2.0 kan die gewoon weinig wat mensen tegenwoordig kunnen. Ik heb hier een paar redenen om over te stappen op CS2: Adobe geeft daarvoor nog support. Volgens mij niet meer voor 2.0. Er zijn meer tuts waardoor je sneller iets kunt leren. Er zijn nog steeds brushes te downloaden voor CS2. Niet voor 2.0. Het heeft velen functies. Je kunt er nieuwere, dus ook meerdere dingen mee. Ik heb met PS 7.0 gewerkt en dat was al irritant omdat ik dingen miste. Dus 2.0 lijkt me helemaal erg. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Helaas is de prijs wel ongelooflijk hoog. Reageren
Be4sT Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Er bestaan andere manieren dan 1000 euro uit te geven. Diepe zucht Reageren
the_dan Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 alleen over die dingen mogen we helaas niet praten op het forum pb.en mag altijd naar mij Reageren
thomas1010 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik vind v2 beter dus die zal ik raten. Ik geef u 5/10 het is simpel maar jij gebruikt een 11 jaar oude versie waar geen tuts voor bestaan. En het valt zelfs een beetje mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.