gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) hallo, Ik heb een nieuwe sig gemaakt en ditmaal is het een texture sig. Het is mijn eerste texturesig zonder behulp van tutorials. O en ik heb er expres geen render in geplaatst omdat ik er niks passends bij kon vinden, maar dat maakt hem niet minder mooi . Hier is hij dan: Rates, tips etc. plz Groetjes GTA Master 1, Edit: Ik heb nog een versie 2 gemaakt. V2: Bewerkt: 10 februari 2009 door gta master 1 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik wil hem wel raten. Leuke signature, Maar eentonig. Je bent er zo op uitgekeken, Want het is een beetje saai. Maar het heeft wel iets magisch, Ik denk dat het met de sterren te maken heeft. Je hebt ook een mooi effect gemaakt door het op een sterrenhemel te laten lijken. Ik vind het een van je mindere signature's, Maar het heeft toch wel iets. Dus goed gedaan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.