007 Harings Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo Ik heb hulp nodig voor mijne msn hij haakt altijd vast wanneer ik hem opstart op de site van msn kan ik me nog aanmelden maar die kamer voor uwe pc niet meer? Er komt ook af en toe iets op te staan van windows live suite ofzo HELP Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Tikje onleesbaar, maar volgens mij begrijp ik de vraag... Probeer je MSN eens opnieuw te installeren. Welke MSN versie heb je? Reageren
007 Harings Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Tikje onleesbaar, maar volgens mij begrijp ik de vraag...Probeer je MSN eens opnieuw te installeren. Welke MSN versie heb je? ik heb de nieuwe en ik heb het al eens terug geinstalleerd ik heb ook een oudere versie geinstalleerd en dat werkt ook niet. Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb het probleempje ook gehad Maar ik weet hoet je het doet. Ga naar start dan naar confugratiescherm. dan naar software Dan programmatoegang en -instellingen Dan zet je het op Microsoft Widowns en walla je msn doet het weer. Reageren
007 Harings Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb het probleempje ook gehadMaar ik weet hoet je het doet. Ga naar start dan naar confugratiescherm. dan naar software Dan programmatoegang en -instellingen Dan zet je het op Microsoft Widowns en walla je msn doet het weer. bij mijn confruatiescherm staat geen software wat dan? ik heb vista dan is dat denk ik een andere naam welke is dat dan? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Impulse_W Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Jezus wtf, wees eens wat duidelijker. Ik begrijp er niets van. Reageren
007 Harings Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Jezus wtf, wees eens wat duidelijker. Ik begrijp er niets van. Zie als ik windows opstart (de pc) en dan wil ik msn opzetten en als ik erop klik op de snelkoppeling dan komt er op te staan windows live werkt niet meer. En als ik op de msn site aanmeld dat gaat Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Welk besturingssysteem heb je? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Start -> Configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen. Even handmatig MSN verwijderen en de nieuwe MSN hier downloaden. Reageren
007 Harings Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Start -> Configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen. Even handmatig MSN verwijderen en de nieuwe MSN hier downloaden. dan krijg ik nogaltijd erop te staan dat het niet werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.