__* Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik weet niet of het mogelijk is dat je bij Saints Row 2 ook savegames kan uitwisselen, maar als dat wel kan, of als iemand dat wil proberen.. Zou diegene dan een missie voor mij willen doen? Het gaat om de missie Orange Threat Level van de Ronin, (ik weet even de Nederlandse naam niet meer.) Na de cutscene dat je in een karretje stapt wordt mijn scherm zwart, en hoor ik alleen nog geluid. Daarom kan ik deze missie niet doen. De savegames gaan in deze map: C:\Documents and Settings\.....\Local Settings\Application Data\THQ\Saints Row 2 In de bijlage heb ik ook profile.dat toegevoegd, ik weet niet of die ook nodig is. Saints_Row_2_Savegame.rar Reageren
Pascallieosso Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik weet niet of het mogelijk is dat je bij Saints Row 2 ook savegames kan uitwisselen, maar als dat wel kan, of als iemand dat wil proberen.. Zou diegene dan een missie voor mij willen doen? Het gaat om de missie Orange Threat Level van de Ronin, (ik weet even de Nederlandse naam niet meer.) Na de cutscene dat je in een karretje stapt wordt mijn scherm zwart, en hoor ik alleen nog geluid. Daarom kan ik deze missie niet doen. De savegames gaan in deze map: C:\Documents and Settings\.....\Local Settings\Application Data\THQ\Saints Row 2 In de bijlage heb ik ook profile.dat toegevoegd, ik weet niet of die ook nodig is. zoek hier iets naar boven scrollen en je vind een 66% savegame maar je hebt wel alle missies uit http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?p=1059008 Reageren
kriksken Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ik weet niet of het mogelijk is dat je bij Saints Row 2 ook savegames kan uitwisselen, maar als dat wel kan, of als iemand dat wil proberen.. Zou diegene dan een missie voor mij willen doen? Het gaat om de missie Orange Threat Level van de Ronin, (ik weet even de Nederlandse naam niet meer.) Na de cutscene dat je in een karretje stapt wordt mijn scherm zwart, en hoor ik alleen nog geluid. Daarom kan ik deze missie niet doen. De savegames gaan in deze map: C:\Documents and Settings\.....\Local Settings\Application Data\THQ\Saints Row 2 In de bijlage heb ik ook profile.dat toegevoegd, ik weet niet of die ook nodig is. zoek hier iets naar boven scrollen en je vind een 66% savegame maar je hebt wel alle missies uit http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?p=1059008 Ik zit met het zelfde probleem ? is hier al een oplossing voor gevonden om die misie af te werken ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.