Jump to content

100% niet mogelijk bij mij...?


Pspark

Recommended Posts

Beste mensen,

Ben al een hele tijd bezig met het 100% uitspelen van gta, ging lekker maar nu kom ik ineens niks meer verder. Ik heb al veel op dit forum en vele andere nagezocht waar mijn fout kan liggen, maar ik kom er maar niet achter:S:S Ik heb alles gedaan volgens de welbekende checklist, maar het wil niet helpen.. Ik heb op 1 duif na alle duiven (2,5%), en volgens mij moet ik nog een activiti met een vriend doen (1,67%) en volgens de procenten op: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340539

zou ik dan op 99,5% zitten. Nu hoor ik jullie allemaal denken, wat een ***, tis toch duidelijk dat hij nog een random character moet ontmoeten (is 0,5% waard)... Maar ik heb ze net nog een keer nagezocht, ik heb allemaal al gehad..! Wel kan ik me herinneren dat ik bij de derde ontmoeting van random character Brian 2 lui moest afmaken. Die wou ik afschieten, maar toen ik dat deed was ineens mijn missie volbracht zonder dat die lui dood waren:S:S Erg vreemd, en lullig als het daar aan ligt want ik dat dat stuk niet zomaar overdoen natuurlijk.. Als het aan die ene fuckin derde ontmoeting met Brian ligt zet ik gta gelijk in de verkoop en hebben ze een fan minder, wat wil je met 60+ uur gamen speciaal voor 100% en wat krijg je.. ***zooi, ik wil alleen maar die 100% dan ben ik blij en klaar met gta iv.. Wie kan mij helpen, ik smeek jullie:P..?

Bewerkt: door Pspark
Link to comment
Delen op andere websites

heb je ook 9 races gedaan enzo?

Ja, 3 per eiland, toch? 20 voor de trophy.. thnx voor de snelle reacties btw:)

hmmm je moet echt dan maar eens die 1e duif af schieten

en nog eens heel goed diet 100% checklist nagaan

en doe alle activiteiten nog eens met al je vrienden

w8 zijn ook alle respect van al je vrienden bocen 90%???

Link to comment
Delen op andere websites

heb je ook 9 races gedaan enzo?

Ja, 3 per eiland, toch? 20 voor de trophy.. thnx voor de snelle reacties btw:)

hmmm je moet echt dan maar eens die 1e duif af schieten

en nog eens heel goed diet 100% checklist nagaan

en doe alle activiteiten nog eens met al je vrienden

w8 zijn ook alle respect van al je vrienden bocen 90%???

Maar als ik die ene duif neerschiet, dan krijg ik maar +2,5%.. Kom ik er niet mee.. Die activities krijg ik ook niet genoeg voor om de 100% te krijgen. Respect heb ik wel hoger dan 90% gehad want ik heb de trophy ervan, maar dat is toch alleen maar voor die trophy en niet voor de 100% van de game? Denk dat het t beste zou zijn dat ik weer all the way overnieuw begin, maar dat betekent wel 40uur gamen voor een trophy en 100%.. Damn wat kut.

Bewerkt: door Pspark
Link to comment
Delen op andere websites

heb je ook 9 races gedaan enzo?

Ja, 3 per eiland, toch? 20 voor de trophy.. thnx voor de snelle reacties btw:)

hmmm je moet echt dan maar eens die 1e duif af schieten

en nog eens heel goed diet 100% checklist nagaan

en doe alle activiteiten nog eens met al je vrienden

w8 zijn ook alle respect van al je vrienden bocen 90%???

Maar als ik die ene duif neerschiet, dan krijg ik maar +2,5%.. Kom ik er niet mee.. Die activities krijg ik ook niet genoeg voor om de 100% te krijgen. Respect heb ik wel hoger dan 90% gehad want ik heb de trophy ervan, maar dat is toch alleen maar voor die trophy en niet voor de 100% van de game? Denk dat het t beste zou zijn dat ik weer all the way overnieuw begin, maar dat betekent wel 40uur gamen voor een trophy en 100%.. Damn wat kut.

als het je cht niet lukt zouw ik gewooon stoppen maar het zouw wel genaaait voor je zijn

Link to comment
Delen op andere websites

ok

ben nu ff die lijst aan het checke...

heb je ook alle stunt jumps gedaan

en heb je ook al aal adie speltjes gewonnen van pool darts en bowling

of alle submisies

Ja, stunt jumps ook allemaal gedaan, ik snap er niks van.. Als ik mijn stats naast de checklist hou, dan blijft er maar weinig over waar ik nog %'s vandaan moet halen.. Spelletjes heb ik ook allemaal gedaan en alle submissies ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ben al een hele tijd bezig met het 100% uitspelen van gta, ging lekker maar nu kom ik ineens niks meer verder. Ik heb al veel op dit forum en vele andere nagezocht waar mijn fout kan liggen, maar ik kom er maar niet achter:S:S Ik heb alles gedaan volgens de welbekende checklist, maar het wil niet helpen.. Ik heb op 1 duif na alle duiven (2,5%), en volgens mij moet ik nog een activiti met een vriend doen (1,67%) en volgens de procenten op: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340539

zou ik dan op 99,5% zitten. Nu hoor ik jullie allemaal denken, wat een ***, tis toch duidelijk dat hij nog een random character moet ontmoeten (is 0,5% waard)... Maar ik heb ze net nog een keer nagezocht, ik heb allemaal al gehad..! Wel kan ik me herinneren dat ik bij de derde ontmoeting van random character Brian 2 lui moest afmaken. Die wou ik afschieten, maar toen ik dat deed was ineens mijn missie volbracht zonder dat die lui dood waren:S:S Erg vreemd, en lullig als het daar aan ligt want ik dat dat stuk niet zomaar overdoen natuurlijk.. Als het aan die ene fuckin derde ontmoeting met Brian ligt zet ik gta gelijk in de verkoop en hebben ze een fan minder, wat wil je met 60+ uur gamen speciaal voor 100% en wat krijg je.. ***zooi, ik wil alleen maar die 100% dan ben ik blij en klaar met gta iv.. Wie kan mij helpen, ik smeek jullie:P..?

ben zelf ook aan vechten voor die 100% en ben het nu al voor de 30+ keer opnieuw aan het spelen

maar voor die 200 duifen weet ik nu wel te vinden

en ook die 14 random karakters die 50 jumps , die 4 dating meiden , en al die mini game heb ik wel maar

wat ik dan nog mis weet ik niet

deze duif word niet in game map weergeven

waardieduifzitdienietaatf1.jpg

op de rolling over en de mellee heb ik nog niet maar of dat met die 100% te maken heb weet ik niet

enige wat ik misschien wat de playstation 3 version wel heb is die training gedeelte op het vliegveld

dat is enige wat ik niet werkte krijg in de pc version en ja het beeld van pc is toch een stukie beter dan

de ps3 version en heb al tijd die ps3 version niet meer gespeeld maar wil toch de pc version eerst 100% uitspelen

en maar nog steeds blijft hangen rond die 96% +

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ben al een hele tijd bezig met het 100% uitspelen van gta, ging lekker maar nu kom ik ineens niks meer verder. Ik heb al veel op dit forum en vele andere nagezocht waar mijn fout kan liggen, maar ik kom er maar niet achter:S:S Ik heb alles gedaan volgens de welbekende checklist, maar het wil niet helpen.. Ik heb op 1 duif na alle duiven (2,5%), en volgens mij moet ik nog een activiti met een vriend doen (1,67%) en volgens de procenten op: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340539

zou ik dan op 99,5% zitten. Nu hoor ik jullie allemaal denken, wat een ***, tis toch duidelijk dat hij nog een random character moet ontmoeten (is 0,5% waard)... Maar ik heb ze net nog een keer nagezocht, ik heb allemaal al gehad..! Wel kan ik me herinneren dat ik bij de derde ontmoeting van random character Brian 2 lui moest afmaken. Die wou ik afschieten, maar toen ik dat deed was ineens mijn missie volbracht zonder dat die lui dood waren:S:S Erg vreemd, en lullig als het daar aan ligt want ik dat dat stuk niet zomaar overdoen natuurlijk.. Als het aan die ene fuckin derde ontmoeting met Brian ligt zet ik gta gelijk in de verkoop en hebben ze een fan minder, wat wil je met 60+ uur gamen speciaal voor 100% en wat krijg je.. ***zooi, ik wil alleen maar die 100% dan ben ik blij en klaar met gta iv.. Wie kan mij helpen, ik smeek jullie:P..?

ben zelf ook aan vechten voor die 100% en ben het nu al voor de 30+ keer opnieuw aan het spelen

maar voor die 200 duifen weet ik nu wel te vinden

en ook die 14 random karakters die 50 jumps , die 4 dating meiden , en al die mini game heb ik wel maar

wat ik dan nog mis weet ik niet

deze duif word niet in game map weergeven

waardieduifzitdienietaatf1.jpg

op de rolling over en de mellee heb ik nog niet maar of dat met die 100% te maken heb weet ik niet

enige wat ik misschien wat de playstation 3 version wel heb is die training gedeelte op het vliegveld

dat is enige wat ik niet werkte krijg in de pc version en ja het beeld van pc is toch een stukie beter dan

de ps3 version en heb al tijd die ps3 version niet meer gespeeld maar wil toch de pc version eerst 100% uitspelen

en maar nog steeds blijft hangen rond die 96% +

ey gast

nice gevonden respect voor jouw en voor iedereen die voor die 100% gaan

mij zal het nooit lukken :(

want daar ben ik te lui voor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben van plan om toch nog een poging te wagen om het spel 100% uit te spelen, heb momenteel zeeen van tijd.. Het moet gewoon! Wel ga ik dan bij elke stap controleren of ik de procenten er wel bovenop krijg en daarom dus 2 savegames bijhouden van 'voor' en 'na'. Maar hoelang zal het duren om t spel 100% uit te spelen? Ik skip natuurlijk wel alles, cutscenes maken me geen *** uit en ik neem altijd en overal de taxi. Ben best goed in gta iv, lvl 8 online, dus hoelang denken jullie ongeveer?

Bewerkt: door Pspark
Link to comment
Delen op andere websites

Ben van plan om toch nog een poging te wagen om het spel 100% uit te spelen, heb momenteel zeeen van tijd.. Het moet gewoon! Wel ga ik dan bij elke stap controleren of ik de procenten er wel bovenop krijg en daarom dus 2 savegames bijhouden van 'voor' en 'na'. Maar hoelang zal het duren om t spel 100% uit te spelen? Ik skip natuurlijk wel alles, cutscenes maken me geen *** uit en ik neem altijd en overal de taxi. Ben best goed in gta iv, lvl 8 online, dus hoelang denken jullie ongeveer?

Storyline is uit te spelen in 20+ uurtjes (alles met een taxi spelen waar een taxi kan voor gebruikt worden dan[/font] de rest legt er aan hoe snel alle duifen en jumps en de autos kan vinden

alleen ja tussen door heb je ook de dates en uitgaan met je vrienden en die dingen vreten veel tijd als je dat ook

allemaal op 100% wil houden

maarja ik zit nog steeds rond 96% en loop me te pletter zoeken wat ik dus gemist heb

alle duifen en jumps en auto heb ik wel maarja wat mis ik nog dus ja ben voor de zoveelste keer opnieuwe begonnen , ik wil en zal die 100% vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...