Jump to content

100% niet mogelijk bij mij...?


Pspark

Recommended Posts

maarja ik zit nog steeds rond 96% en loop me te pletter zoeken wat ik dus gemist heb

Aangezien je nog 4% moet, zal je nog twee submissies moeten doen, deze kunnen de volgende zijn: Most Wanted, Vigilante, Exotic Exports, Drug Delivery, Stevie's Car Thefts, of de Assassinations.

Houd er ook rekening mee dat je drie Most Wanted-lijsten moet voltooien, dus dat je 30 personen moet vermoord hebben. Dus bekijk dit eens in je stats, en/of check het in een politiewagen op elk eiland (Broker/Dukes/Bohan, Algonquin en Alderney).

En ik weet niet of je ook allebei die meisjes van www.lovemeet.net

moet daten, heb je dat al gedaan?

De meisjes moet je niet gedatet hebben voor de 100%, dit is slechts een mogelijkheid die je het soms wat makkelijker kan maken, en wat soms wel eens leuk kan zijn. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Beste mensen,

Ben al een hele tijd bezig met het 100% uitspelen van gta, ging lekker maar nu kom ik ineens niks meer verder. Ik heb al veel op dit forum en vele andere nagezocht waar mijn fout kan liggen, maar ik kom er maar niet achter:S:S Ik heb alles gedaan volgens de welbekende checklist, maar het wil niet helpen.. Ik heb op 1 duif na alle duiven (2,5%), en volgens mij moet ik nog een activiti met een vriend doen (1,67%) en volgens de procenten op: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=340539

zou ik dan op 99,5% zitten. Nu hoor ik jullie allemaal denken, wat een ***, tis toch duidelijk dat hij nog een random character moet ontmoeten (is 0,5% waard)... Maar ik heb ze net nog een keer nagezocht, ik heb allemaal al gehad..! Wel kan ik me herinneren dat ik bij de derde ontmoeting van random character Brian 2 lui moest afmaken. Die wou ik afschieten, maar toen ik dat deed was ineens mijn missie volbracht zonder dat die lui dood waren:S:S Erg vreemd, en lullig als het daar aan ligt want ik dat dat stuk niet zomaar overdoen natuurlijk.. Als het aan die ene fuckin derde ontmoeting met Brian ligt zet ik gta gelijk in de verkoop en hebben ze een fan minder, wat wil je met 60+ uur gamen speciaal voor 100% en wat krijg je.. ***zooi, ik wil alleen maar die 100% dan ben ik blij en klaar met gta iv.. Wie kan mij helpen, ik smeek jullie:P..?

Heb je de 10 Most Wanteds gedaan(Per land)? Nja moet wel.. Ben je met elke vriend/vriendin iets gaan doen, bowlen, drinken, eten enz..?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt mischien cheats gebruikt.

Dat beinvloedt enkel de trophies en achievements, 100% niet volgensmij.

Ik heb ook geen idee, ik geloof dat het niet de 100% beinvloedt. Wel de trophies en achievements.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...