ditmar154 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 iedereen zegt allemaal dingen over dat gta iv tlad ook op pc komt is dit waar een heb ik iets gemist of is het alleen voor xbox360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk Hoe weet jij dat ie op de Xbox360 en PS3 komt? On-topic: Het is alleen bekend dat The Lost and Damned voor de Xbox360 komt, op de PC weten wij nog niet. Het is gewoon afwachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hij komt iig niet op PS3. PC zou wel kunnen omdat dat natuurlijk ook van Microsoft is. EDIT: GTA IV op de PC is niet van Microsoft, maar ik bedoel wat diegene onder mij zegt. Bewerkt: 11 februari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Ik denk het haast wel omdat GTA IV Games for Windows gebruikt. En ze kunnen er een cent meer mee verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Voor zover ik weet zou het alleen voor de xbox en ps3 komen, maarja wie ben ik... gewoon afwachten denk ik zo.. geruchten in de wereld helpen hebben we natuurlijk niks aan.. en denk dat het aan rockstar is om te bepalen als ze hem op pc uitbrengen ofniet, het zou wel leuk zijn natuurlijk hij komt in ieder geval zeker nog niet op de ps3 uit dat zeggen inderdaat een hoop mensen maar dat is tot nu toe nog altijd onzin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 ach jah je weet hoe het gaat mer R* exclusive spellen voor een platform Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.