007 Harings Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo Weet iemand soms de instellinhen voor die videobeeld van far cry in te stellen ik krijg het speelbeeld niet goed (het is met die woorden dat je daarachter kan hoog,laag,.. kund instellen de kwaliteit) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Far Cry heeft, hoewel het spel al ruim 4 jaar oud is, nog behoorlijk pittige systeemeisen. Op oude computers kan het spel dus voor problemen zorgen. Ik raad je aan eerst eens te kijken of je PC voldoet aan de minimale systeemeisen, die je hier kunt vinden. Mocht je daar niet veel wijzer van worden, dan kun je eens een bezoekje brengen aan deze website. Selecteer het spel in de lijst, en vervolgens zal de site automatisch je systeem analyseren, waarna je een handig overzicht krijgt waaruit je kunt opmaken of je PC de game wel of niet kan draaien. Mocht blijken dat je PC de game (net) aan kan, dan kan het helpen om een aantal grafische instellingen wat lager te zetten, voor een soepelere werking van het spel. Veel succes! Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 [...]Mocht blijken dat je PC de game (net) aan kan, dan kan het helpen om een aantal grafische instellingen wat lager te zetten, voor een soepelere werking van het spel. [...] Aangezien de topicstarter niet weet hoe dit moet, zal ik het even kort en bondig uitleggen: Start Farcry (uiteraard) en klik op 'Options'. Je krijg de volgende opties voor je neus "Game Options", "Video Options", "Sound Options" and "Control Options". Hieruit moet je "video options" pakken. Als het goed is krijg je dan wat schuifregelaartjes of iets dergelijks te zien, om dingen als detail en antialiasing. Zou zichzelf verder moeten wijzen. Reageren
007 Harings Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 [...]Mocht blijken dat je PC de game (net) aan kan, dan kan het helpen om een aantal grafische instellingen wat lager te zetten, voor een soepelere werking van het spel. [...] Aangezien de topicstarter niet weet hoe dit moet, zal ik het even kort en bondig uitleggen: Start Farcry (uiteraard) en klik op 'Options'. Je krijg de volgende opties voor je neus "Game Options", "Video Options", "Sound Options" and "Control Options". Hieruit moet je "video options" pakken. Als het goed is krijg je dan wat schuifregelaartjes of iets dergelijks te zien, om dingen als detail en antialiasing. Zou zichzelf verder moeten wijzen. Dan heb ik alleen maar de menubewerkingen en niet de Play bewerkingen Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 als jij daarzo de instellingen nou eens alger zet dan ziet eht spel er beter uit. Ongelofelijk dat jij het spel geinstalleert hebt gekregen als je verder neit eens de installingen kunt vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.