Jump to content

OSM.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

jullie kennen vast online soccer manager wel.

Het is een leuk online spel.

wie speelt het en wat vind je ervan.

praat er hier over.......

Geplaatst:
Hallo,

jullie kennen vast online soccer manager wel.

Het is een leuk online spel.

wie speelt het en wat vind je ervan.

praat er hier over.......

Nee, ik ken het niet, leg eens uit :)

Geplaatst:

Nou het is een voetbal spel.

en jij moet de manager zijn.

je kunt in alle lande een competitie kiezen en dan een team an dan moet jij de opsttelling en tacktiek kiezen. Je kunt ook spelers kopen en verkopen. best wel leuk maar ook ingewikkeld om uit te leggen!!

Geplaatst:

je kunt in alle lande een competitie kiezen en dan een team an dan moet jij de opsttelling en tacktiek kiezen. Je kunt ook spelers kopen en verkopen. best wel leuk maar ook ingewikkeld om uit te leggen!!

Ja, zo ver was ik nou ook al wel.

Waarom zou ik dit spel verkiezen boven bv. Football Manager?

En ik neem aan dat je dit spel niet kan spelen door op Start te klikken?

Geplaatst:
Ik ken maar ik speel het niet. Ben niet zo into voetbalspellen.

ben een grote fan van voetbalspellen, alleen de serie van Fifa speel ik, osm speel ik niet en ik heb daar niet zulke recensies van gehoord.

Maar ik zal het eens een keer proberen..als ik er de tijd voor kan vinden

Geplaatst:

je kunt in alle lande een competitie kiezen en dan een team an dan moet jij de opsttelling en tacktiek kiezen. Je kunt ook spelers kopen en verkopen.  best wel leuk maar ook ingewikkeld om uit te leggen!!

Ja, zo ver was ik nou ook al wel.

Waarom zou ik dit spel verkiezen boven bv. Football Manager?

En ik neem aan dat je dit spel niet kan spelen door op Start te klikken?

je kunt het spelen omdat het een gratis internet spel is en eigenlijk wel grappig.

Geplaatst:

Bij mij in de klas speelden ze dat ook, ik vind het maar stom <_< .....

Is weer zo'n spel zoals runescape enzo.......

allemaal gratis internet spellen, vind ik nogal dom

Geplaatst:

jmmr Allemaal negatieve reacties.

maar als je op school eens aan een pc zit vin ik het wel relaxed om te spelen heb je tenminste iets!!

Geplaatst:
jmmr Allemaal negatieve reacties.

maar als je op school eens aan een pc zit vin ik het wel relaxed om te spelen heb je tenminste iets!!

Ik speel het spel heel graag het is een stijl spel kheb nochtans in Champions met Ajax 1-0 gewonnen tegen juventus

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken het wel. Helemaal gratis is het ook weer niet.

Je kan betalen (1.30 per 20 dagen) en dan heb je een hogere rang ofzo.

Je kan ook nog een eigen competitie oprichten (3.00 per 20 dagen) een vriend van mij speelt het. En op school zit ik bijna nooit achter de pc maar als ik dan zit zit ik voor school en natuurlijk op gtaforum.nl ;) Maar ik heb ook HabboHotel gespeeld (gratis) maar dan is er niets aan dus ik denk; ik ga een keertje bellen voor credits (Dôh! Zoo dom!) En ik denk, bellen, bellen, (ik had het niet eens door hoeveel geld ik uitgaf!) Tot dat de rekening kwam. We hebben Tele-2 en die hadden toen nog geen 0900 nummers, dus kregen we een rekening van KPN (vorige provider) en me vader KPN opbellen; we zouden een offerte thuis krijgen (waarop staat wat je gebeld hebt) we dachten eerst dat het door Idols kwam (elke uitzending mocht ik 1 keer bellen) Maar ik wist dus al dat het door HabboHotel kwam. 'S avonds ging ik naar bed (ik was nog wat jongen) en me moeder kwam zo; ik barste in huilen uit.. Ik had toen alles verteld, maar gelukkig was ze niet heel boos! Het was een hoop geld, dus ik zei; Ik betaal alles terug! En me moeder zei zo; dat hoeft niet, ik ben blij dat je het eerlijk verteld.

Dit verhaal heeft niet echt een happy end maar zo zie je maar;

DOE NOOIT AAN GAMES WAARVOOR JE MOET BETALEN!

Hmmpf.. Ik zie nu pas hoeveel ik heb getypt, maar nu weer ontopic ;)

Bewerkt: door Timos
Geplaatst:

Je kan ook nog een eigen competitie oprichten (3.00 per 20 dagen) een vriend van mij speelt het. En op school zit ik bijna nooit achter de pc maar als ik dan zit zit ik voor school en natuurlijk op gtaforum.nl ;) Maar ik heb ook HabboHotel gespeeld (gratis) maar dan is er niets aan dus ik denk; ik ga een keertje bellen voor credits (Dôh! Zoo dom!) En ik denk, bellen, bellen, (ik had het niet eens door hoeveel geld ik uitgaf!) Tot dat de rekening kwam. We hebben Tele-2 en die hadden toen nog geen 0900 nummers, dus kregen we een rekening van KPN (vorige provider) en me vader KPN opbellen; we zouden een offerte thuis krijgen (waarop staat wat je gebeld hebt) we dachten eerst dat het door Idols kwam (elke uitzending mocht ik 1 keer bellen) Maar ik wist dus al dat het door HabboHotel kwam. 'S avonds ging ik naar bed (ik was nog wat jongen) en me moeder kwam zo; ik barste in huilen uit.. Ik had toen alles verteld, maar gelukkig was ze niet heel boos! Het was een hoop geld, dus ik zei; Ik betaal alles terug! En me moeder zei zo; dat hoeft niet, ik ben blij dat je het eerlijk verteld.

Met dat betalen is wel met een seizoenskaart dan he zonder seizoenskaartmoet je niks betale <_<

Geplaatst:

Met dat betalen is wel met een seizoenskaart dan he zonder seizoenskaartmoet je niks betale <_<

Klopt dan is gratis en ok relaxed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...