Royce Da 5'9'' Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb premium seizoenskaartenen die kosten 15 euro voor 190 dagen en dus niet 3 voor 20 Ja daar kun je een eigen competitie maken met Premuim Seizoenskaarten maar ik koop seizoenskaarten te duur vind ik <_< Reageren
Goliat Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 het is niet echt een gewldig spel maar het leuke is dat je tegen echte mensen speelt!! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Bondscoachspel? ken iemand die zuigt ook. Reageren
Thabit Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik speel ook OSM, ik vind het een geweldige game Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ik speel het ook een geweldig spel echt waar, en speel ook bondscoachspel maar dat vind ik ietske slechter OSM is beter Bewerkt: 3 mei 2006 door Pitbull Reageren
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik speel het ook ik sta 3e met VITESSE!! Dat is wel goed!! Respect! Reageren
Damos Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik doe het niet heb het gedaan maar het verveeld en seizoenskaarten zijn te duur. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik speel het ook,nog maar net trouwens. Ik vind het een geweldige game,vooral die krant. Waarschijnlijk ga ik wel een seizoenskaart kopen,voor een eigen competitie maar dat is niet zeker.Ik hou jullie op de hoogte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.