renbever Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 ik ben nu bij de eenarlaatste opdracht los deperados en er staat dat ik 2 homies moet rekruteren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen kan iemand mij dit vertellen alvast bedankt gr sander Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Op de PC rekruteer je 'homies' door ze in het vizier te nemen met een vuurwapen en vervolgens op de 'G' of 'H' toets te drukken. Op de PS2 houd je de 'R2' knop ingedrukt, en druk je vervolgens op de bovenste of onderste toets op de vierpuntdruktoets. Op de Xbox houd je de 'R' knop ingedrukt, terwijl je net als bij de PS2 op de onderste of bovenste toets op de vierpuntdruktoets drukt. Mocht je nog verdere vragen hebben omtrend de besturing van het spel, dan raad ik je aan hier eens te kijken. Veel succes! Reageren
tadano Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 ik heb dat geprobeert wat je zei over die 2 leden recuten voor op de ps2 maar mij lukt het niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 'R1' induwen en dan op de bovenste pijltje. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 WikiGTA, ook voor het creëren van een troepenmacht. Reageren
guib Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 ik zat deze missie ook te doen alleen toen kon ik ze niet rekruteren, ik klikte op G en toen zag ik hem nee schudden??? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Je hebt dan meer Respect nodig. Reageren
skater110 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Of je hebt meer respect nodig. Of je richt niet dat er echt bij staat hoeveel levens ze hebben. Of heel mischien net zolang recrutren totdat ze zeggen dat je naar unity station moet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Of je hebt meer respect nodig.Of je richt niet dat er echt bij staat hoeveel levens ze hebben. Of heel mischien net zolang recrutren totdat ze zeggen dat je naar unity station moet. Dat was een 'Bump' skater, het topic is al 6maanden oud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.