Nstyle08Z Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb ten laatste de nieuwste versie van Windows Live Messenger aangeschaft maar na een paar weken lukte het me plots niet om in te loggen maar met andere emailadressen wel. Ik heb op dit moment MSN verwijdert en ik wil de 2de nieuwste versie van MSN hebben, maar ik kan het nergens vinden. En als ik Windows Live Messenger 8.5.1302 wil installeren staat er dan als foutmelding: 'Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd. Gegevens over systeemfouten Code 0x8000ffff Beschrijving: Onherstelbare fout.' Kan iemand me alstublieft een link geven waar ik de 2de nieuwe versie (ik weet niet welke!) kan downloaden en kan iemand me uit deze foutmelding helpen? Alvast bedankt! Bewerkt: 11 februari 2009 door Nstyle08Z Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 MS-Website-Problemen Site met uitleg Gezocht op MS-Support site Misschien kun je hier iets mee? Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Nee, sorry, ik ben daar niks mee, maar om het duidelijk te maken wat ik precies wil: Windows Live Messenger 8.5. Een oplossing voor die foutmelding zodat ik toch wel een MSN versie kan installeren. [EDIT]: Kan iemand me helpen? Want ik wil MSNen met diegene waarvoor ik gevoelens heb. :$ Bewerkt: 11 februari 2009 door Nstyle08Z Reageren
Traser Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Nee, sorry, ik ben daar niks mee, maar om het duidelijk te maken wat ik precies wil:Windows Live Messenger 8.5. Een oplossing voor die foutmelding zodat ik toch wel een MSN versie kan installeren. [EDIT]: Kan iemand me helpen? Want ik wil MSNen met diegene waarvoor ik gevoelens heb. :$ Nou om even snel te reageren www.meebo.com ( geen advertising ), daar kun je op webmessenger, een tijdelijke oplossing . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Download WLM9.0, ookal is het een pruts versie. Hij werkt tenminste! Reageren
007 Harings Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Nee, sorry, ik ben daar niks mee, maar om het duidelijk te maken wat ik precies wil:Windows Live Messenger 8.5. Een oplossing voor die foutmelding zodat ik toch wel een MSN versie kan installeren. [EDIT]: Kan iemand me helpen? Want ik wil MSNen met diegene waarvoor ik gevoelens heb. :$ Nou om even snel te reageren www.meebo.com ( geen advertising ), daar kun je op webmessenger, een tijdelijke oplossing . kheb het zelfde probleem kben die meebo ook aan het gebruiken hebben jullie al een oplossing gevonden? Reageren
PatrickV Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Gewoon effe googlen!!! http://livelife.ninemsn.com.au/article.aspx?id=322909 misschien daar downloaden PatrickV Bewerkt: 11 februari 2009 door PatrickV Reageren
007 Harings Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Hallo,Gewoon effe googlen!!! http://livelife.ninemsn.com.au/article.aspx?id=322909 misschien daar downloaden PatrickV heb ik gedaan dat werkt ook niet bij me Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Luister nou eens, kan iemand me gewoon een link geven naar de Nederlandse versie van Windows Live Messenger 8.5? En dan zal ik wel zien als deze foutmelding hier nog verschijnt: 'Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd. Gegevens over systeemfouten Code 0x8000ffff Beschrijving: Onherstelbare fout.' Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Waarom nou 8.5 als er een recentere versie is met de tag 9.0 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb het al opgelost. Toch bedankt mensen voor het zoekwerk en de hulp! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Wat was het probleem nu dan? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Waarom nou 8.5 als er een recentere versie is met de tag 9.0 9.0 is crapzooi. Het crasht om de minuut (bij mij dan). Het is totaal verniewd en met plaatjes sturen enzo heel onhandig omdat je niet ziet of het is geaccepteerd etc. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Waarom nou 8.5 als er een recentere versie is met de tag 9.0 9.0 is crapzooi. Het crasht om de minuut (bij mij dan). Het is totaal verniewd en met plaatjes sturen enzo heel onhandig omdat je niet ziet of het is geaccepteerd etc. Da's gek.. Ik heb het ook, en ik heb geen van al die problemen die jij nu noemt. Ik vind het er persoonlijker gewoon weer een stuk beter uitzien. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 de meningen zijn dus verdeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.