Jump to content

WLM [MSN] Probleempje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb ten laatste de nieuwste versie van Windows Live Messenger aangeschaft maar na een paar weken lukte het me plots niet om in te loggen maar met andere emailadressen wel. Ik heb op dit moment MSN verwijdert en ik wil de 2de nieuwste versie van MSN hebben, maar ik kan het nergens vinden. En als ik Windows Live Messenger 8.5.1302 wil installeren staat er dan als foutmelding:

'Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd.

Gegevens over systeemfouten

Code 0x8000ffff

Beschrijving: Onherstelbare fout.'

Kan iemand me alstublieft een link geven waar ik de 2de nieuwe versie (ik weet niet welke!) kan downloaden en kan iemand me uit deze foutmelding helpen? Alvast bedankt!

Bewerkt: door Nstyle08Z
Geplaatst: (bewerkt)

Nee, sorry, ik ben daar niks mee, maar om het duidelijk te maken wat ik precies wil:

Windows Live Messenger 8.5.

Een oplossing voor die foutmelding zodat ik toch wel een MSN versie kan installeren.

[EDIT]: Kan iemand me helpen? Want ik wil MSNen met diegene waarvoor ik gevoelens heb. :$

Bewerkt: door Nstyle08Z
Geplaatst:
Nee, sorry, ik ben daar niks mee, maar om het duidelijk te maken wat ik precies wil:

Een oplossing voor die foutmelding zodat ik toch wel een MSN versie kan installeren.

[EDIT]: Kan iemand me helpen? Want ik wil MSNen met diegene waarvoor ik gevoelens heb. :$

Nou om even snel te reageren

www.meebo.com ( geen advertising ), daar kun je op webmessenger, een tijdelijke oplossing ;).

Geplaatst:

Nou om even snel te reageren

www.meebo.com ( geen advertising ), daar kun je op webmessenger, een tijdelijke oplossing ;).

kheb het zelfde probleem kben die meebo ook aan het gebruiken hebben jullie al een oplossing gevonden?

Geplaatst:

Luister nou eens, kan iemand me gewoon een link geven naar de Nederlandse versie van Windows Live Messenger 8.5? En dan zal ik wel zien als deze foutmelding hier nog verschijnt:

'Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd.

Gegevens over systeemfouten

Code 0x8000ffff

Beschrijving: Onherstelbare fout.'

Geplaatst:
Waarom nou 8.5 als er een recentere versie is met de tag 9.0 :7

9.0 is crapzooi. Het crasht om de minuut (bij mij dan). Het is totaal verniewd en met plaatjes sturen enzo heel onhandig omdat je niet ziet of het is geaccepteerd etc. :duh:

Geplaatst:
Waarom nou 8.5 als er een recentere versie is met de tag 9.0 :7

9.0 is crapzooi. Het crasht om de minuut (bij mij dan). Het is totaal verniewd en met plaatjes sturen enzo heel onhandig omdat je niet ziet of het is geaccepteerd etc. :duh:

Da's gek.. Ik heb het ook, en ik heb geen van al die problemen die jij nu noemt. Ik vind het er persoonlijker gewoon weer een stuk beter uitzien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...