PatrickV Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik wil een Playstation2 USB gamepad adapter( zo een ding waarmee je een ps2 controller aan een pc kan doen) gaan kopen, maar ik wil eerst even vragen of iemand ervaring met zo'n ding heeft en of hij goed werkt bij bijv GTA SA of GTA Vice City PatrickV (ps. weet iemand waar deze dingen goedkoop zijn) Bewerkt: 11 februari 2009 door PatrickV Reageren
PatrickV Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Kan iemand mij nog helpen?????? Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ik zou zeggen ga naar de lokale intertoys en vraag het daar.. maar denk dat zo'n dom ding al bijna meer kost als een of andere controller voor de pc Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Dit is mogelijk, maar ik dacht dat je een apart programma nodig hebt om die controller te kunnen gebruiken. Ik weet niet of er software is meegeleverd. Daarnaast moet je ook bij elke game alle functies handmatig toewijzen aan de controller. Dan kan je beter een Xbox360 controller voor de PC aanschaffen. Veel games hebben tegenwoordig een eigen profiel hiervoor, en is veel eenvoudiger om in te stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.