Laura21 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Hoi, Ik ben nu bij end of the line, en ik had dit op wikigta gelezen: Als je hierna deze missie niet haalt en je spel bewaart zal je vanaf dit moment in de missie weer verder gaan. Je begint dan met de cutscene waarin Big Smoke overlijdt en Tenpenny de boel laat ontploffen. Waar kun je dit dan tussentijds saven? Ik word er een beetje gek van om het de hele tijd opnieuw te moeten doen. Ik was net al bij het gedeelte dat sweet zich moet vasthouden aan de auto, maar ik was net te laat op hem om te vangen Heeft iemand enig idee hoe en of je dit tussentijds kan saven? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Wel, als je mislukt bij de Feltzer, dan wordt er opgeslagen juist voordat je met de Feltzer gaat moeten rijden. Dus je hebt de missie mislukt, ga naar je savehouse, save je spel, en nu moet je het begin niet meer doen. Succes ermee. Reageren
Laura21 Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Wel, als je mislukt bij de Feltzer, dan wordt er opgeslagen juist voordat je met de Feltzer gaat moeten rijden. Dus je hebt de missie mislukt, ga naar je savehouse, save je spel, en nu moet je het begin niet meer doen. Succes ermee. Oooo, dat meen je niet. Ik word elke keer een beetje chagerijnig, en sluit het spel meteen af. Haha niet handig dus ;-) Maar dat betekent wel dat je je wapens e.d. allemaal kwijt bent he? Wat een heerlijke snelle reactie trouwens, dank je wel! Bewerkt: 11 februari 2009 door Laura21 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Jah, je bent alles kwijt omdat je Wasted was.. Reageren
Laura21 Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Oke, dan weet ik genoeg...! Dan ga ik het nog maar eens proberen. Morgen ofzo, ben het nu zo zat ;-) Die missie duurt zó lang! *Zucht* Bedankt voor de snelle reacties Reageren
Ilana Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Hoi, Is het mogelijk om tussendoor, nadat je Smoke hebt vermoord of na de ontploffing van het gebouw, te saven? Zoiets zag ik op WikiGta, maar ik zie nergens het save icoontje. Alvast bedankt! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Wanneer je Smoke vermoord hebt, is deel 1 gedaan. Als je vervolgens de missie laat "failen", kan je wel opslaan, en de volgende keer verder gaan met deel 2. Deel 2 is afgelopen als je buiten bent aangekomen. Als je daarna weer de missie faalt, kan je weer opslaan, en verder gaan vanaf waar je Tenpenny moet achtervolgen. Je moet dus iedere keer de missie NIET halen, om te kunnen opslaan. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Opslaan doe je, net als al die andere keren dat je het spel hebt opgeslagen, in een safehouse. Je zal dus geen extra safe-icoon tegenkomen. Je bent ook niet verplicht om je spel tussentijds op te slaan, als je deze missie in één keer haalt is dat dus niet nodig. De meeste die moeite hebben met deze missie schijnen moeite te hebben met het derde en laatste deel van de missie: het opvangen van Sweet en de achtervolging daarna. Dan is het handig om het spel na de eerste keer dat je daar faalt op te slaan, zo hoef je deel 1 en 2 niet telkens opnieuw te doen. PS Als je het derde deel faalt ben je wel in het bezit van een zeldzame Feltzer: die is kogelvrij, brandwerend en botsbestendig. Reageren
Ilana Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ah zo... bedankt voor de uitleg! En ik maar steeds opnieuw de missie spelen na gefaald te hebben.. tss. Zo, dit scheelt een hoop tijd Reageren
dn_mathias Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Bij de missie End of the line als big smoke dood is en je hebt terug da macht over cj waar staat icoontje dan voor te saven? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Dan is er nergens een icoontje om te saven, maar kan je gewoon saven bij de normale savehouses. Het icoontje komt er dan te staan wanneer je het savehouse nadert. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 Maar hoe moet ik dan buiten geraken ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) Lees op je gemak (neem je tijd) en zorgvuldig de missie-beschrijving op WikiGTA. Je hebt waarschijnlijk met een half oog en veel te snel gelezen. Hierdoor is de informatie niet of half tot je doorgedrongen. Als je hierna deze missie niet haalt en je spel bewaart zal je vanaf dit moment in de missie weer verder gaan.Er verschijnt absoluut geen safe-icoon! Je spel bewaren doe je zoals je dat al die tijd al gedaan hebt: in één van je safehouses. Edit: Aangezien jij niet de eerste was die zo slecht leest heb ik e.e.a. aangepast in de missie-beschrijving. Laten we hopen dat dit soort misverstanden hierdoor uit de wereld zijn geholpen. Als je hierna deze missie niet haalt en je spel bewaart in één van je safe houses zal je vanaf dit moment in de missie weer verder gaan. PS De missie End of the Line bestaat in werkelijkheid uit 3 aparte missies die direct na elkaar starten. Doordat het 3 aparte missies zijn kan je na elk missie-deel je spel opslaan en heb je dat/die missie-deel/delen al gehaald. Edit 2: Behaal je dus de missie in 1x dan heeft het tussendoor bewaren ook geen nut. Bewerkt: 19 maart 2009 door _KoE_Mzungu Drie vergelijkbare topics samengevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.