Timske Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Hoe krijg ik de .col goed in me model. En wat is er mis met de screen in de bijlage. Reageren
Beagle Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Kan je misschien meer informatie geven over de col? Wat wil je weten? Hoe je het maakt? Hoe je het bijvoegt in de DFF? Hoe je geen voertuigcol maakt? Reageren
Timske Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 De col is voor mijn gebouw. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 De col is voor mijn gebouw. Je moet de .col gewoon bij het archief doen, met dezelfde naam als de DFF. Je moet de COL IO openen, dan de colmesh selecteren wat de col word (niet te high-poly zijn), dan druk je op "collision mesh" en dan druk je op je model, dan weer op "collision mesh". Zet het op "COL3" en typ de naam in het balkje. Druk op Export en sla het ergens op Voor een voertuig is het anders! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.