gta master 1 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Na een dag hard zwoegen heb ik mijn ferrariplaatje dan eindelijk af. En inderdaad, ik ben op het idee gekomen omdat er de laatste tijd ook al 2 andere autoplaatjes op het forum zijn geshowt. Maar dit is een totaal andere stijl. Hier is mijn trots : Rates, tips enz. plz. Denk er wel om dat ik een beginner ben . Groetjes GTA Master 1, EDIT: BTW, dit is het origineel: Bewerkt: 11 februari 2009 door gta master 1 Reageren
HA5H Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Woow! Nice heur! Heel goed de pen tool gebruikt zie ik ook Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Woow!Nice heur! Heel goed de pen tool gebruikt zie ik ook Bedankt voor je reactie Reageren
Hayte Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik vind dat het iets te vaag is, een klein beetje maar, maar ik zie nu dat het orgineel ook niet goed was, is volgens mij ook met de pc gemaakt. Verder vind ik dat licht ding rechts in de hoek een beetje onnodig Voor de rest wel goed, alleen heb je dus iets te veel effects gebruikt 7/10 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Dat vage is juist om de auto snel te laten lijken, en ik kwam er ook pas later achter dat het orgineel op de PC was gemaakt , En ja, ik heb snel de verleiding om er veel effecten in te gooien . Bedankt voor je tips/reactie. EDIT: iemand anders nog? Bewerkt: 15 februari 2009 door gta master 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.