Jump to content

Linksys adapter werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik vandaag Red Alert 3 aan het spelen was, sloot mijn computer plotseling af (voeding probleem, moet ik ook eens naar kijken). Zoals normaal herstartte hij zichzelf, maar toen kreeg ik de melding dat er geen besturingsprogramma's waren gevonden voor iets wat ik in één van mijn 7 USB ports heb zitten. Kennelijk ging dit dus om mijn Linksys Wireless-G Internet adapter. Beide lampjes voor Link en Power zijn nu niet meer aan, ze gaan alleen aan als ik mijn computer afsluit of aan zet. Ik heb alle drivers al gedeinstalleerd, drivers van de site afgehaald en erop gezet, drivers van de CD er afgehaald etc. maar het lukt mij gewoon niet. De drivers heb ik één keer normaal kunnen installeren (hij gaat haken bij een stap), maar toen ik hem voor het eerst in mijn computer stopte had ik geen CD nodig, toen vond hij de besturingsprogramma's zelf, maar nu dus niet meer...

Specs: (Flitskikker gaat nu een beetje moeilijk, dus is dit uit mijn hoofd)

Vista Home Premium 32 bit

Pentium D 3.0 GHz

Asus 9800 GT 512 MB

2 GB aan Ram

en het gaat om deze adapter: http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WUSB54G

Valt mijn internet adapter nog te redden, of is hij dood?

Geplaatst:

Ook hier geld weer: test m eens op een andere computer en kijk of hij het daar wel doet. Heb je loskoppelen en weer vastkoppelen terwijl de pc aan staat al geprobeerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...