Jump to content

PC Samenstellen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb denk ik wel een zwak punt gevonden in je configuratie: je voeding. Tuurlijk, met 600watt moet het wel lukken maar de i7 en 4870 X2 zijn niet wat je noemt energiezuinig. Je systeem zal heus wel draaien, maar veel meer energie verbruiken als dat je een krachtigere voeding neemt. En je systeem wordt er sowieso een stuk stabierer van, ik zou voor minstens 700 tot 800 watt gaan.

Zat al te denken of dit wel genoeg was. Maar als het systeem stablieler is en de pc zuiniger wordt is het misschien inderdaad verstandig toch een ietsje duurdere voeding te nemen. Zou één stapje groter genoeg zijn, of kunnen jullie een andere voeding aanbevelen? (Ik bouw dus voor het eerst zo'n pc, en ik weet nou niet echt wat de A en B merken zijn, maar ik zag veel systemen met een Corsair, die een goede recensie hadden, dus ik dacht, deze nemen!)

BTW, beginpost geupdate

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:
Zat al te denken of dit wel genoeg was. Maar als het systeem stablieler is en de pc zuiniger wordt is het misschien inderdaad verstandig toch een ietsje duurdere voeding te nemen. Zou één stapje groter genoeg zijn, of kunnen jullie een andere voeding aanbevelen? (Ik bouw dus voor het eerst zo'n pc, en ik weet nou niet echt wat de A en B merken zijn, maar ik zag veel systemen met een Corsair, die een goede recensie hadden, dus ik dacht, deze nemen!)

RoL0

Corsair is een goed merk, de voeding die je in de post gaf is een goeie, daarmee zou je het zeker moeten kunnen redden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...