MFCL Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ik kan ook normaal reageren :cya: :cya: Ik ook! Reageren
karamanci Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ik kan ook normaal reageren :cya: :cya: Ik ook! Ik kan normaal reageren. Jij kan normaal reageren. Wij kunnen normaal reageren _O_ Reageren
Puma Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Kan ik niks zeggen zonder dat er meteen ongelooflijk off-topic wordt gegaan..? Kom op.. Als dat normaal reageren is.. Reageren
wtc Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Okééééééééé ik zal hier dan maar de slimste zijn zeker... ONtopic dus! Ik heb het vermoeden dat dit topic bedoeld was op GTA SA, maar ik ben aan het kijken of dat ook mogelijk is in IV... Ik denk van wel! Bij een interventievoertuig zitten altijd 2 sirenes, de sirene die je gewoon door de "Horn" knop aanzet, en de sirene die je hoort als je de "Horn" knop blijft indrukken... As je die eerste (of tweede, naargelang) door een leeg audio-bestand vervangt, dan kan je kiezen tussen een hoorbare sirene, of enkel zwaailichten! wtc Bewerkt: 23 februari 2009 door wtc Reageren
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ja, alleen is er, voor zover ik weet, nog geen GTA IV geluidprogramma. In principe zal het wel kunnen. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Ik heb het gezien.. het is een cleo3 mod hier is een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=ozC9XhJ_dNo...re=channel_page Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik weet hoe het kan met GTA SA. niet met GTA IV als je wilt weten over GTA SA. ik heb een mod dan kan je alle lichten aanzetten, maar je hebt geen sirenes. met deze mod heb je zelfs de prachtige knipperende kop/achterlampen als je hem aanzet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.