NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Hallo, Ik dacht net bij mezelf.... Is het mogelijk dat als ik de NL-Ondertiteling GXT-Mod voor SA installeer... Kan ik het dan hernoemen naar 'dutch.gxt'? Dan kan ik namelijk gewoon wisselen als ik wil en ben ik niet mijn echte versie kwijt van de american.gxt . Dus kan dit? MVG, Zammy Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Zou het niet weten (denk persoonlijk van niet, probeer eens?), maar je sowieso de andere bestanden vervangen. Had je zelf toch wel kunnen testen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Zou het niet weten (denk persoonlijk van niet, probeer eens?), maar je sowieso de andere bestanden vervangen. Had je zelf toch wel kunnen testen? Ik ga het nu ook testen. Ik had gedacht dat iemand hier het wel zou weten Ik had namelijk geen zin in crashes als dit zou gebeuren Maar we zullen zometeen zien Reageren
K.O. Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Natuurlijk kun je het zo hernoemen naar dutch.gxt als je wilt, alleen heb je daar echt helemaal niks aan. Je spel zal niet crashen, maar GTA SA zal het bestand gewoon totaal negeren. Het laden van een GXT bestand is zo geprogrammeerd dat het spel alleen kijkt naar de bekende .gxt's die er al staan. Het is niet zo dat de .exe naar alle *.gxt bestanden in de SA map zoekt. Dat zou ook niet echt nodig zijn, maar goed. Je zult dus gewoon één van de bestaande .gxt's moeten opofferen. Als ik het me goed herinner staan er meerdere .gxt's in de SA map, dus niet alleen maar american.gxt. Waarschijnlijk gebruik je spanish.gxt toch niet, dus daar kun je het best naar hernoemen. Dan kun je die twee gewoon langs elkaar gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.