gtadude Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed perongeluk het water in en toen deed ik de cheat van de hovercraft maar hij dreef niet op het water maar stond op de bodem dus ik zwom naar de bodem en deed driehoekje en kon gwoon op de bodem varen en je adem ging er niet af :huh: Bewerkt: 2 mei 2005 door gtadude Reageren
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Euh, dat kan je toch bij dit forum plaatsen? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373 Wel leuke bug, kan je lekker zwemmen! Bewerkt: 2 mei 2005 door need my speed Reageren
gtadude Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 okee kan iemand hem verplaatsen dan Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) offtopic: heb je al nagelezen wat je zoal getypt hebt ik kan het amper volgen ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging het was hier: leesje de volgende keer vlug getyptE text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden Bewerkt: 2 mei 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
X-Zero Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) offtopic: heb je al nagelezen wat je zoal getypt hebt ik kan het amper volgenik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging het was hier: leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_< kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden ik denk dat er moet staan lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. Bewerkt: 2 mei 2005 door X-Zero Reageren
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 offtopic: heb je al nagelezen wat je zoal getypt hebt ik kan het amper volgenik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging het was hier: leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_< kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden ik denk dat er moet staan lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. hij heeft gelijk lees je eigen text ook maar eens na!!!!!! voor je begint te klagen over andere gebruikers!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.