Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed perongeluk het water in en toen deed ik de cheat van de hovercraft maar hij dreef niet op het water maar stond op de bodem dus ik zwom naar de bodem en deed driehoekje en kon gwoon op de bodem varen en je adem ging er niet af :huh: :D

naamloos6tb.png

Bewerkt: door gtadude

offtopic: heb je al nagelezen wat je zoal getypt hebt ik kan het amper volgen

ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging  

het was hier:

leesje de volgende keer vlug getyptE text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden ;)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
ik was lekker aan het rijden met politie achter me aan en ik reed het water in en deet de hovercraft cheat en hij stond op de bodem dus ik ging onder water zwemmen en kon er gewoon in zonder dat je adem onmlaag ging  

het was hier:

leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden ;)

of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_<

kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van

leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden

ik denk dat er moet staan

lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. ;)

Bewerkt: door X-Zero
Geplaatst:

het was hier:

leesje de volgende keer vluggetypt text ff na dits irritant voor gasten en andere leden ;)

of jij altijd lekker duidelijk typt <_< .iedereen maakt foutjes. <_<

kan iemand een vertaal machine zoeken want hier snap ik niks van

leesje de volgende keer vlug getypt text ff na dit is irritant voor gasten en andere forum leden

ik denk dat er moet staan

lees de volgende keer je tekst als je het hebt getypt want dat is irritant voor de gasten en forum leden. ;)

hij heeft gelijk lees je eigen text ook maar eens na!!!!!! voor je begint te klagen over andere gebruikers!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :angry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...