Jump to content

laadtijd video editor


T_18

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op het moment druk bezig met een filmpje maken met video editor hiervoor zet je verschillende korte filpmpjes achter elkaar. Helaas moet hij steeds tussen de korte filmpjes door laden als ik de hele film wil zien. Hoe kan ik dit voorkomen?

MVG,

Thijmen

Link to comment
Delen op andere websites

Om de hele film vloeiend te bekijken zul je hem moeten uploaden op Social Club... een snellere computer (als je die al niet hebt) heeft niet veel zin, want dan zijn de laadtijden wel korter, maar er nog niet helemaal tussenuit.

Het is jammer dat je de replays niet als een simpel bestandje op kunt slaan en kunt openen in een aparte editor (niet in-game), want dit neemt enorm veel tijd in beslag :{

Link to comment
Delen op andere websites

Om de hele film vloeiend te bekijken zul je hem moeten uploaden op Social Club... een snellere computer (als je die al niet hebt) heeft niet veel zin, want dan zijn de laadtijden wel korter, maar er nog niet helemaal tussenuit.

Het is jammer dat je de replays niet als een simpel bestandje op kunt slaan en kunt openen in een aparte editor (niet in-game), want dit neemt enorm veel tijd in beslag :{

Kan dus wel... Je kan in de GTA IV Film Editor het "renderen". Rechtsonderin staan 3 knoppen, kies dan bijvoorbeeld "web". Dan gaat hij het hele filmpje renderen. Als het klaar is kan je naar Mijn documenten > Rockstar Games > GTA IV > Video's > Renderd gaan, en daar je filmpje bekijken (dus mét overgangen, geen laad tijd ertussen) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel eigenlijk de replay zelf als bestand opslaan (niet het filmpje), zodat je die zou kunnen editen in een editor buiten de game (die er jammer genoeg niet is :puh: )

Maargoed, dat van die laadtijden heb ik dan verkeerd gezien :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...