Arthis Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Iedereen heeft tegenwoordig toch een galerij? Hier staan (bijna) al mijn werkjes. Sommige zullen het nog wel weten, maar eerst heette ik 'M.r.Gido'. Ik heb (de meeste) aanvragen er niet bijgezet. Ook staan er een paar nieuwe (oude) bij. (een wallpaper) (wallpaper) (wallpaper) (request) (request) (another request) Laatste update: 04 Mei '09 20:36 Als er iets nieuws is om te showen zal ik het er vanaf nu bijzetten. Bewerkt: 4 mei 2009 door Arthis Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Wauw, hier staan zeker wel mooie tussen, kan niet kiezen welke ik het mooiste vind Reageren
gtavcsky Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Sorry gast, maar zeer slecht werk man.......allemaal photoscape trucage oid?? Vooral je naam in n banner met n zwarte balk eromheen.....lol. Sorry, sommige zijn best nice gedaan, maar als je ff meer je best doet, kun jij een flinke banner ontwerper worden....dus geen afkraken dit, alleen opbouwende kritiek.... Onderstaande banner....heb ik in 5 minuten (serieus) gemaakt....dus mochten er mensen zijn die graag een banner voor deze site willen.....no problem, PM me en ik fiks er een voor je Bewerkt: 12 februari 2009 door gtavcsky Reageren
Arthis Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Sorry gast, maar zeer slecht werk man.......allemaal photoscape trucage oid??Vooral je naam in n banner met n zwarte balk eromheen.....lol. Sorry, sommige zijn best nice gedaan, maar als je ff meer je best doet, kun jij een flinke banner ontwerper worden....dus geen afkraken dit, alleen opbouwende kritiek.... Onderstaande banner....heb ik in 5 minuten (serieus) gemaakt....dus mochten er mensen zijn die graag een banner voor deze site willen.....no problem, PM me en ik fiks er een voor je Ik wil niet veel zegger, maar ik heb nog nooit een 'banner' gemaakt. En wat is photoshop trucage? En ik houd me mond maar over jou sig, maar ik kan je vertellen dat hij ook niet veel soeps is. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Sorry gast, maar zeer slecht werk man.......allemaal photoscape trucage oid??Vooral je naam in n banner met n zwarte balk eromheen.....lol. Sorry, sommige zijn best nice gedaan, maar als je ff meer je best doet, kun jij een flinke banner ontwerper worden....dus geen afkraken dit, alleen opbouwende kritiek.... Onderstaande banner....heb ik in 5 minuten (serieus) gemaakt....dus mochten er mensen zijn die graag een banner voor deze site willen.....no problem, PM me en ik fiks er een voor je En wie mag jij dan wel niet zijn? Kijk eens nar jezelf. Je loopt rond met een ontiegelijk lelijke signature, En dan ga je lopen zeuren op Arthis. Die vele malen beter is dan jij. Sorry hoor, Maar zulk gedrag heb ik echt een hekel aan . Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Sorry gast, maar zeer slecht werk man.......allemaal photoscape trucage oid??Vooral je naam in n banner met n zwarte balk eromheen.....lol. Sorry, sommige zijn best nice gedaan, maar als je ff meer je best doet, kun jij een flinke banner ontwerper worden....dus geen afkraken dit, alleen opbouwende kritiek.... Onderstaande banner....heb ik in 5 minuten (serieus) gemaakt....dus mochten er mensen zijn die graag een banner voor deze site willen.....no problem, PM me en ik fiks er een voor je Daarnaast, 'zeer slecht werk, man' noem ik geen kritiek. Dat heet gewoon afkraken. Anders kun je iedereen wel voor van alles uitmaken en het 'kritiek' noemen. Misschien is dit zijn eigen stijl wel, dat jij dat niet mooi vind is jouw probleem. Nice job, Arthis! Bewerkt: 13 februari 2009 door Bellic Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) :$ Ik heb wel banners gemaakt (Look down ). Ontopic: Ik vindt het goed werk, ik vindt je góed.:$ Deze is mijn favo: Bewerkt: 13 februari 2009 door Cabyon Reageren
Arthis Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Even een update met 2 walls en 1 sig Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 wow, er zitten hele mooie tussen! ik wil wel ff weten wie dit is verder vindt ik deze: ook prachtig, als je deze van een tut hebt gemaakt, kan je die sturen? ook top schrijf een tut Reageren
Arthis Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Update met 4 sigs =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.