crazymerlier Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 ik heb geen problemen met gta maar als ik een nieuwe missie doe en ik keek nr het clipje dat afspeelt en ik blijf te lang kijken blokt hij en moet ik men pc opnieuw opstarten als ik tijdens het clipje op enter duw dan gebeurt dit niet wat is het probleem? heb nog nooit gemod enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Wat zijn je PC specs? Ik had dit ook met Red Alert 3 op mijn oude Pentium 4, specs te laag waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Wat zijn je PC specs?Ik had dit ook met Red Alert 3 op mijn oude Pentium 4, specs te laag waren. system model Acer Aspire M1100 R01-A1 System Serial Number: 91TGB7ZHHP73990A972900 Enclosure Type: Desktop moederbord Board: Acer F690GVM Bus Clock: 199 megahertz BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG 06/25/2007 processor 3,20 gigahertz AMD Athlon 64 X2 Dual Core 128 kilobyte primary memory cache 1024 kilobyte secondary memory cache operating system Windows Vista Home Premium Service Pack 1 (build 6001) grafische kaart ati radeon hd 4850 en 4 giga werkgeheugen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Lijkt mij niet dat het aan het systeem ligt. Probeer het spel eens opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Bedoel je in de GTA IV Movie Editor? Ja, hier heb ik ook last van. Maar je kan proberen een patch te downloaden Of je resultaat te bekijken in Mijn Documenten als je het gerendert hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazymerlier Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Bedoel je in de GTA IV Movie Editor? Ja, hier heb ik ook last van. Maar je kan proberen een patch te downloaden Of je resultaat te bekijken in Mijn Documenten als je het gerendert hebt. nee niet daar gwn als ik aan het spelen ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Bedoel je in de GTA IV Movie Editor? Ja, hier heb ik ook last van. Maar je kan proberen een patch te downloaden Of je resultaat te bekijken in Mijn Documenten als je het gerendert hebt. nee niet daar gwn als ik aan het spelen ben Speel je op High/Medium/Low??? Als je bijv. op High speelt en je wilt filmpjes kijken zet je setting dan wat lager,mischien helpt het;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.