Rullez Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Beste Leden, Ik heb net een Asus Pro5avc gekocht met Windows Vista erop, maar heb geen flauw idee hoe ik hem moet verbinden met mijn draadloos internet. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Beste Leden,Ik heb net een Asus Pro5avc gekocht met Windows Vista erop, maar heb geen flauw idee hoe ik hem moet verbinden met mijn draadloos internet. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Kijk eens in het configuratiescherm, dan iets van ''verbindingen'' of ''netwerk'' en daar zoek je voor iets wat op ''een nieuwe verbinding aanmaken'' lijkt . Sorry, ik heb zelf geen Nederlandse Vista, Ik heb een engelse Windows 7/Nederlandse XP dualboot Reageren
Hayte Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Onderaan bij de klok, hoor je iets te zien van twee computers met een rode kruis, klik daar eens op, voor de rest moet het wel duidelijk zijn Reageren
Rullez Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik weet ondertussen al wat er aan de hand is, mij draadloos internet dinges is uitgeschakeld. () Maar ik moet op FN F2 drukken, maar er gebeurd simpelweg niks. Weet iemand of ik dit handmatig in een menu kan inschakelen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Sexy laptop... Is er geen knopje met de naam 'Wireless' op je laptop te vinden? Waarschijnlijk staat deze op 'Off', schuif hem dan naar 'On'. Succes ermee. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Sexy laptop... Is er geen knopje met de naam 'Wireless' op je laptop te vinden? Waarschijnlijk staat deze op 'Off', schuif hem dan naar 'On'. Succes ermee. Volgens het boekje moet ik op FNF2 drukken maar dat werkt hier niet. Daarom wil ik het graag handmatig doen... Reageren
K.O. Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Bij mij werkt Fn + F2 prima hoor. Op deze laptop zit daar ook de knop om de draadloze verbinding in te schakelen. Ga anders naar Start > Configuratiescherm > Netwerk en Internet > Netwerkcentrum. Waarschijnlijk zie je daar een draadloze netwerkverbinding die uit staat. Op dezelfde pagina kun je deze aanzetten. Ik neem aan dat je draadloze netwerkrouter wel gewoon aanstaat? Reageren
Rullez Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Bij mij werkt Fn + F2 prima hoor. Op deze laptop zit daar ook de knop om de draadloze verbinding in te schakelen. Ga anders naar Start > Configuratiescherm > Netwerk en Internet > Netwerkcentrum. Waarschijnlijk zie je daar een draadloze netwerkverbinding die uit staat. Op dezelfde pagina kun je deze aanzetten.Ik neem aan dat je draadloze netwerkrouter wel gewoon aanstaat? FNF2 werkt hier echt niet, ik heb net en kwartier achter mekaar gedrukt. En ja die staat aan. Na veel gezocht te hebben in alle menu's heb ik het dan eindelijk gevonden. Ik typ dit bericht dan ook vanaf mijn nieuwe laptop. Heel erg bedankt jongens, door jullie heb ik nu plezier van mijn nieuwe aankoop. >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.