yoenboss Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Yo jonges/meide ik heb een vraagje hoe geef ik namelijk de health bar en de armor bar een andere kleur kan iemand me zeggen waar ik dit kan vinden en hoe ik het kan modden nog geen tutorial gevonden snappie :| dusse graag even reply! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ten eerste: Er zit ook nog een punt en een komma op je toetsenbord (als het goed is, en je ze er niet hebt uitgeslagen tijdens een COD missie die voor de zoveelste keer mislukte ) gebruik die. Daarnaast zou het handig zijn als je vertelde over welke GTA je het hebt.... Reageren
yoenboss Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ten eerste: Er zit ook nog een punt en een komma op je toetsenbord (als het goed is, en je ze er niet hebt uitgeslagen tijdens een COD missie die voor de zoveelste keer mislukte ) gebruik die.Daarnaast zou het handig zijn als je vertelde over welke GTA je het hebt.... hahaha COD missies kan ik zo halen hoor haha maareh ik heb het over GTA SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.