laurens56 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 is er geen lijst fzo me alle plaatsten op waar je binnen kan gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Als het goed is er er zo'n topic hier, met een link naar een snapmap met alle te betreden gebouwen. Ik weet zeker dat als je goed zoekt, je hem zal vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurens56 Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 is er geen lijst fzo me alle plaatsten op waar je binnen kan gaan? de snapmap dient om zelf plaatsten aan te duiden. maar ik wil juist weten waar de plaatsten zijn waar ik binnen kan gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 asjeblieft: http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map Je moet dan in het rechterrijtje 'points of interest' openklappen en 'building with interior' aanklikken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurens56 Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 asjeblieft:http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map Je moet dan in het rechterrijtje 'points of interest' openklappen en 'building with interior' aanklikken! merci é Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Wat ik zonet dus bedoelde te zeggen, is dat er al een snapmap is gemaakt, waarin de gebouwen die je kan betreden, aangegeven staan, snappie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2009 Ja idd, had hem ook al eens eerder in een topic gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2009 Na even zoeken kwam ik uit in het Topic van Whoopidioo. Die ook pinned bovenaan de lijst staat. Anyway: Alsjeblieft . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.