Jump to content

learning to fly

streetglow

Recommended Posts

hallo mede gta spelers,

ik ben nu bij de missie "Circle Airstrip", en mijn vliegtuig wilt niet stijgen, de motor houd opeens op en begint te dalen.

hoe kan ik er voor zorgen dat mijn vliegtuig niet daalt maar blijft stijgen?

ik haal de 1e rondje niet eens.

alvast bedankt

grtzz Streetglow

Delen op andere websites

Kan verschillende oorzaken hebben:

- Je hebt je landingsgestel niet ingeklapt. Dan kan je geen hoogte maken.

OF

- Je hebt je landingsgestel wel ingeklapt maar je zit veel en veel te hoog (deze rede lijkt me sterk).

OF

- Je stijgt te snel.

Ik denk dat het de eerste reden wel zal zijn

Delen op andere websites

erg lastig ja, die missie, gewoon landingsstel inklappen en cirkelen!

PS. de volgende is nog lastiger! circle airstrip AND LAND!

en oja ik ben eens neergestort met da vliegtuig en toen was ik dood!, je staat toch voor die TV :huh:

Delen op andere websites

landingsgestel is niet ingeklapt hoe kan ik dit doen?

ik stijg niet te snel, zeer langzaam en geleidelijk aan

en vlieg ook niet te hoog :S

In de missie ZELF wordt dit ook allemaal duidelijk verteld ;) Maar daar had Zelfs d'n dooie paus achter kunnen komen.. <_<

Delen op andere websites

In de missie ZELF wordt dit ook allemaal duidelijk verteld  Maar daar had Zelfs d'n dooie paus achter kunnen komen.. 

Het is niet voor iedereen makkelijk sommige letten minder op naar wat er gezegt word in het spel, maar kijken meer naar de plaatjes/filmpjes in het spel.

Maar gewoon blijven proberen streetglow, zoveel maakt het ook weer niet uit des te langer je plezier hebt van het spel.

Ik heb hem nu al uitgespeelt ik wou nog dat ik missies had net zoals jou nu.

Dan heb je tenminste nog een doel. ;)

Delen op andere websites

en oja ik ben eens neergestort met da vliegtuig en toen was ik dood!, je staat toch voor die TV :huh:

Je bekijkt eerst op het tv hoe de oefening moet daarna stap je het vliegtuig in ;)

Delen op andere websites

Je bekijkt eerst op het tv hoe de oefening moet daarna stap je het vliegtuig in ;)

dat werkt meestal niet want het lijkt heel simpel dan als je het filmpje maar als je dat zelf moet doen dan is het veel moeilijker.

Delen op andere websites

Just keep trying... Ik heb die zoveel gedaan en uiteindelijk heb ik dan toch goud gehaald... enneh als je aan circle airstrip zit, heb je toch al geleerd om op te stijgen dus ook van dat landingsgestelsel? bij mij is het pas gelukt toen ik doorhad dat je met R2 (of L2) tegelijk met de joystick moet draaien <_< ...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...