Jump to content

infernus


stibie

Recommended Posts

Had je eens gezocht met de zoekfunctie dan vond je alle talloze topics over dit onderwerp, waaruit je kon afleiden dat de Infernus geen vaste vindplaats heeft. De enige manieren om in een Infernus te kunnen rijden zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie.
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Thefts is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.
  • Gebruik een carspawner of modificatie
    Door een carspawner, zoals deze, te gebruiken kan je door een sneltoets in te drukken in enkele seconden een Infernus voor je laten spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je je Infernus hebt gevonden en je wilt zeker weten dat je hem niet kwijtraakt probeer hem dan te klonen:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

*Filmpje*

Leuk hoor, dat trucje. Maar ik denk niet dat het ontzettend veel uithaalt want wat heeft klonen voor zin als je er maar één in je parkeervak kan zetten? Als je daar namelijk bijvoorbeeld nog een 2de Infernus ziet dan kun je ze toch zeker niet allebei meenemen (je kan maar in een auto tegelijk rijden).

Verder is het mij wel overkomen dat ik in Alderney bij mijn savehouse geparkeerd stond en dat er toen een Infernus langs kwam. Toen heb ik die auto ter voet gejat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

*Filmpje*

Leuk hoor, dat trucje. Maar ik denk niet dat het ontzettend veel uithaalt want wat heeft klonen voor zin als je er maar één in je parkeervak kan zetten? Als je daar namelijk bijvoorbeeld nog een 2de Infernus ziet dan kun je ze toch zeker niet allebei meenemen (je kan maar in een auto tegelijk rijden).

Verder is het mij wel overkomen dat ik in Alderney bij mijn savehouse geparkeerd stond en dat er toen een Infernus langs kwam. Toen heb ik die auto ter voet gejat. :Y

Als je die straat doorrijdt, kom je uiteindelijk uit bij het Safehuis in Bohan. Daar staan ook heel vaak van die 'clone'auto's. Je zou een plekje kunnen vrijhouden en er dan eentje op je parkeerplaats zetten en dan de ander jatten.

@hieronder:

Ik was lekker eerder! :puh:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Beter gebruikt iedereen die de vindplaats van de Infernus zoekt, eerst even de zoekfunctie voor dat hij/zij een nieuw topic aanmaakt. Anders blijven er maar Infernus topics komen. ;)

Amen. Ik ben al een stuk of 3 van dit soort topics tegengekomen...

Link to comment
Delen op andere websites

*Filmpje*

Leuk hoor, dat trucje. Maar ik denk niet dat het ontzettend veel uithaalt want wat heeft klonen voor zin als je er maar één in je parkeervak kan zetten? Als je daar namelijk bijvoorbeeld nog een 2de Infernus ziet dan kun je ze toch zeker niet allebei meenemen (je kan maar in een auto tegelijk rijden).

Verder is het mij wel overkomen dat ik in Alderney bij mijn savehouse geparkeerd stond en dat er toen een Infernus langs kwam. Toen heb ik die auto ter voet gejat. :Y

ik heb voor me safe house 2 infernus staan, zonder cheat ofzo, die infernus van die bryce, en toen ging ik ff door de straat rijden, zag ik er eentje gepakeert staan :puh:. ik telkens car switchen, paar meter veder rijden met de gele infernus, dan weer paar meter met de zwarte infernus, en nu heb ik er 2 voor me deur staan:P

veel moeite, had net zo goed car spawner tool kunnen gebruiken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

*Filmpje*

Leuk hoor, dat trucje. Maar ik denk niet dat het ontzettend veel uithaalt want wat heeft klonen voor zin als je er maar één in je parkeervak kan zetten? Als je daar namelijk bijvoorbeeld nog een 2de Infernus ziet dan kun je ze toch zeker niet allebei meenemen (je kan maar in een auto tegelijk rijden).

Verder is het mij wel overkomen dat ik in Alderney bij mijn savehouse geparkeerd stond en dat er toen een Infernus langs kwam. Toen heb ik die auto ter voet gejat. :Y

ik heb voor me safe house 2 infernus staan, zonder cheat ofzo, die infernus van die bryce, en toen ging ik ff door de straat rijden, zag ik er eentje gepakeert staan :puh:. ik telkens car switchen, paar meter veder rijden met de gele infernus, dan weer paar meter met de zwarte infernus, en nu heb ik er 2 voor me deur staan:P

veel moeite, had net zo goed car spawner tool kunnen gebruiken :puh:

ik heb die infernus van bryce bij het playboy-X mainsion gezet vond het wel vet daarbij passen klasse huis met klasse wagen

bohan huis vind ik een kraakpand:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die infernus van bryce bij het playboy-X mainsion gezet vond het wel vet daarbij passen klasse huis met klasse wagen

bohan huis vind ik een kraakpand:P

Heb ik ook gedaan :D , in mijn nieuwe savegame.

Bewerkt: door PimTerror
Link to comment
Delen op andere websites

Had je eens gezocht met de zoekfunctie dan vond je alle talloze topics over dit onderwerp, waaruit je kon afleiden dat de Infernus geen vaste vindplaats heeft. De enige manieren om in een Infernus te kunnen rijden zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie.
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Thefts is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.
  • Gebruik een carspawner of modificatie
    Door een carspawner, zoals deze, te gebruiken kan je door een sneltoets in te drukken in enkele seconden een Infernus voor je laten spawnen.

ik heb al overal gezocht met sportwagens op straat gerede en races en ... maar ik vind egt geen infernus

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...