Jump to content

Lap dance


Deadhunter

Recommended Posts

Ik ben bij zon kamertje en ik krijg een voorstelling, maar er sstaat niet lap dance, dat de missie start, ik kijk gewoon, meer niet... Hoe kan dat?

Je moet 5 minuten naar de lapdance kijken. Daarna heb je de missie voltooid en kan je een kamertje verder ingaan voor een wat minder geklede lapdance. De gehele kosten zijn ongeveer 300$.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze "missie" zie je ook niet echt starten. Het helemaal uitleggen ga ik niet doen, omdat het al perfect staat omschreven op WikiGTA (en omdat ik te lui ben natuurlijk ^^).

Wanneer je de eerste kamer aan de linkerkant binnengaat, start je de 'Lap Dance'. Je ziet hoe Tommy een voorstelling krijgt van een van de danseressen. De voorstelling kost een dollar per seconde. Het is de bedoeling dat je $300,= uitgeeft aan de Lap Dance, dit kost je dus 5 minuten. Handig voor als je even weg moet, want het is gigantisch saai. Het geld wordt automatisch van je "rekening" afgeschreven. Als je driehonderd dollar hebt uitgegeven kun je de Lap Dance beëindigen, en is de missie voltooid. Voor de deur van het gebouw verschijnt nu een geldmarker.

Bron: WikiGTA - Lap dance

Nog veel plezier met Vice City! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze "missie" zie je ook niet echt starten. Het helemaal uitleggen ga ik niet doen, omdat het al perfect staat omschreven op WikiGTA (en omdat ik te lui ben natuurlijk ^^).
Wanneer je de eerste kamer aan de linkerkant binnengaat, start je de 'Lap Dance'. Je ziet hoe Tommy een voorstelling krijgt van een van de danseressen. De voorstelling kost een dollar per seconde. Het is de bedoeling dat je $300,= uitgeeft aan de Lap Dance, dit kost je dus 5 minuten. Handig voor als je even weg moet, want het is gigantisch saai. Het geld wordt automatisch van je "rekening" afgeschreven. Als je driehonderd dollar hebt uitgegeven kun je de Lap Dance beëindigen, en is de missie voltooid. Voor de deur van het gebouw verschijnt nu een geldmarker.

Bron: WikiGTA - Lap dance

Nog veel plezier met Vice City! :)

Ik heb em al xd, ik dacht dat je een beginscherm kreeg. Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...