Jump to content

Graphics GTA3


wilbert

Recommended Posts

Ik wil een gta3 spel spelen op een zwaar belaste pc met een onboard video van 30 mb. omdat ik me welis verveel op school, altijd zegt onze docent van als je klaar bent mag je wel spelletjes spele en dan gaat natuurlijk iedereen naar spele.nl, maar ik wil egte games spele. maar een probleem, omdat ik een hele snelle pc heb gaat GTA3 bij het starten van het spel textuur optimaliseren voor MIJN pc. Dus als ik het op de school ga spelen mis ik heel veel wegen en gebouwen: op school heb ik het op 640x480x16 staan, sutitle aan, Frame limit aan, rest uit.

Heeft iemand misschien een txd.img en een txd.dir van een pc die nog net de minimum eisen voldoet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een gta3 spel spelen op een zwaar belaste pc met een onboard video van 30 mb. omdat ik me welis verveel op school, altijd zegt onze docent van als je klaar bent mag je wel spelletjes spele en dan gaat natuurlijk iedereen naar spele.nl, maar ik wil egte games spele. maar een probleem, omdat ik een hele snelle pc heb gaat GTA3 bij het starten van het spel textuur optimaliseren voor MIJN pc. Dus als ik het op de school ga spelen mis ik heel veel wegen en gebouwen: op school heb ik het op 640x480x16 staan, sutitle aan, Frame limit aan, rest uit.

Heeft iemand misschien een txd.img en een txd.dir van een pc die nog net de minimum eisen voldoet?

Ik denk eigenlijk niet dat dat nou zo'n verschil gaat maken. :puh: Die PC trekt het gewoon niet, dus dan kan het ook haast niet. Je kan natuurlijk ook proberen wat lichtere (freeware) spellen te spelen. Zoals AssaultCube of CodeRED: Alien Arena. Al weet ik niet of die die laatste wel aan kan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom verwijder je niet gewoon de huidige txd.img en txd.dir en laat je GTAIII alles opnieuw optimaliseren?

goed idee, alleen als je mods hebt met texture moet je die bestanden opnieuw met IMG Tool erop zetten, maar ach das zo klaar

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom verwijder je niet gewoon de huidige txd.img en txd.dir en laat je GTAIII alles opnieuw optimaliseren?

goed idee, alleen als je mods hebt met texture moet je die bestanden opnieuw met IMG Tool erop zetten, maar ach das zo klaar

Volgens mij niet, hoor. De textures worden uit de gta3.img gehaald en dan geoptimaliseerd voor de resolutie. Dus als je mods met textures hebt worden die gewoon eruit gehaald en aangepast bij het optimaliseren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Zolang je een redelijke processor hebt en een redelijke videokaart is GTA III goed te doen. Maar een 32MB Intel 815G ofzo bah.

Tja de minimum eisen is 16MB, 32MB Aanbevolen, en dr zit inderdaad zon intel Onboard videokaart in, plus een 1.4Ghz processor, de game is goed te doen, alleen missen er veel textuurtjes waardoor zomaar ineens de weg, eiland, of baan ophoudt en het duurt ongeveer 12seconden totdat je weer grond aan je voet hebt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Zolang je een redelijke processor hebt en een redelijke videokaart is GTA III goed te doen. Maar een 32MB Intel 815G ofzo bah.

Tja de minimum eisen is 16MB, 32MB Aanbevolen, en dr zit inderdaad zon intel Onboard videokaart in, plus een 1.4Ghz processor, de game is goed te doen, alleen missen er veel textuurtjes waardoor zomaar ineens de weg, eiland, of baan ophoudt en het duurt ongeveer 12seconden totdat je weer grond aan je voet hebt

Correctie.. Ik heb even met DxDiag de info van de pc eruit gehaald

Graphics Adapter

----------------------------

Card name: SiS 650_651_M650_740

Manufacturer: SiS

Chip type: SiS 651 Rev 00

Display Memory: 32.0 MB

Processor

----------------------------

Processor: Intel® Celeron® CPU 2.40GHz

Memory: 480MB RAM

Maar dit is een beetje raar

Display Tab 1: Hardware-accelerated Direct3D 9 is not available because the display driver does not support it. You may be able to get a newer driver from the hardware manufacturer.

Zou dit het probleem zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik heb thuis een heel oude PC met een SiS kaart, 900Mhz Celeron en 256MB ram en die draait GTA3 goed hoor. Dus laat de textures eens optimaliseren op je school PC, dan werkt alles goed. :Y

Bij mij niet.

Hij draait niet echt lekker, hapering.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...