The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Terwijl vorige week de eerste detail lekte rond Scarface: The World is Yours zijn de plannen nu inmiddels gewijzigd. Stond de titel oorspronkelijk eind 2005 gepland, de game zal nu pas ergens in 2006 het licht zien. De virtuele gangsters zitten wat langer vast omdat Vivendi ook een optreden heeft gepland op de volgende generatie spelcomputers. Het is nog onduidelijk welke spelcomputers Vivendi daarmee bedoelt, al ligt in een versie voor de Xbox 360 voor de hand. In tegenstelling tot sommige berichten verschijnt de game ook nog steeds op PS2 en Xbox. Verder heeft Radical meer tijd nodig om van Scarface een echte toptitel te maken. Met het uitstel wordt ook een confrontatie met een ander Maffia-epos The Godfather van Electronic Arts vermeden Bron: Gamez.nl ----------------------------------------------------------------------------------------------- Dat word dus nog even wachten, laten we hopen dat het het wachten de moeite waard is, ach met TGF: the game, vermaak ik me ook wel Reageren
Slimm Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Tja, op de PS2 verwacht ik hier niet te veel van. Je kan niet voorbijgangers neerschieten wat dus al de vrijheid beperkt. Misschien zijn de missies wel helemaal top, ik hoop het wel, want een titel als scarface mag je gewoon niet verknallen Reageren
Joriz Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Hmm ik heb het al gespeeld onder de titel GTA Vice City. Ik denk dat Scarface niet heel erg mooi wordt maar meer een uitgemolken game. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Hmm ik heb het al gespeeld onder de titel GTA Vice City.Ik denk dat Scarface niet heel erg mooi wordt maar meer een uitgemolken game. Scarface zou zo een zelfde type spel zijn als :Mafia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.