HA5H Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dieko Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Een slappe krijgen? Je ballen zijn altijd slap tenzij... Goed idee dat er een GTA IV FAQ komt! Het werd eens tijd Reageren
Dvt Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Een slappe krijgen?Je ballen zijn altijd slap tenzij... Goed idee dat er een GTA IV FAQ komt! Het werd eens tijd Idd! Nou nog ff een sticky van laten maken... Reageren
HA5H Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dvt Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 En nog wat extra veel gestelde vragen van andere leden Komt de Lost and Damned voor PS3?Nee. Omdat Microsoft 50 miljoen heeft betaald etc etc. Wat kan ik met de geldwagen?blablabla Reageren
rakker126 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 IS dit een nuttig topic? Ja, als je een noob bent. Reageren
HA5H Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dvt Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 IS dit een nuttig topic?Ja, als je een noob bent. Oh, dus jij bedoelt dat jij alles precies van GTA IV afweet? Dan zijn dus alle mensen op dit forum die even iets niet weten gelijk noobs? En dat zegt iemand met de naam rukker126 -.-' Is dat grappig bedoeld (dan was het niet grappig) of heeft -Haakon- een brilletje nodig? Maarja je hebt wel gelijk Reageren
paul007 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) IS dit een nuttig topic?Ja, als je een noob bent. Oh, dus jij bedoelt dat jij alles precies van GTA IV afweet? Dan zijn dus alle mensen op dit forum die even iets niet weten gelijk noobs? En dat zegt iemand met de naam rukker126 -.-' Is dat grappig bedoeld (dan was het niet grappig) of heeft -Haakon- een brilletje nodig? Maarja je hebt wel gelijk Lol, hoezo heb ik een bril nodig? Omdat hij rakker126 heet. Maar ik snap 'de grap'! Bewerkt: 12 februari 2009 door paul007 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) goed topic, mooi idee....ik zal eens wat veelgestelde vragen verzinnen en beantwoorden. Hopelijk wordt het een sticky EDIT: aanvulling op infernus: als je naar je savehouse in Bohan gaat, via de brug die er vlak bij ligt, zal er in veel gavallen een glitch onstaan waardoor er veel meer Infernussen spawnen (tussen de 15 en 20 ) Click here to view the SnapMap Nog een aanvulling: In freemode in de multiplayer is de kans ook erg groot dat je een infernus tegen komt, kijk hiervoor vooral in de wat rijkere buurten.. Bewerkt: 12 februari 2009 door gta master 1 Reageren
rakker126 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 En dat zegt iemand met de naam rukker126 -.-'[/font] En dat zegt iemand die zichzelf haater noemt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 En dat zegt iemand met de naam rukker126 -.-'[/font] En dat zegt iemand die zichzelf haater noemt Doe niet te grappig, haakon helpt alleen mensen met een mooi FAQ topic, als je er last van hebt hoef je dat niet gelijk te laten merken, dan post je gewoon niks. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Misschien heb ik er één. Waar kan ik de Swing Glitch vinden met die schommel in dat speeltuintje? - Deze is te vinden in het zuid-oosten op het eerste eiland Broker. Zie de SnapMap: Click here to view the SnapMap Hopelijk kunnen we met deze vraag en antwoord nieuwelingen van GTA IV blij maken. paul007 Bewerkt: 13 februari 2009 door paul007 Reageren
Nissan Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Verdomme, toen ik een soortgelijk topic aanmaakte werd deze direct dicht gegooid met een slot, omdat het forum er IS om vragen te stellen. In een mum van tijd verwacht ik dus dat DUTCHY310 er een slot op mikkerd Toch nog een toevoeging: Hoe start ik Stevie's Car Theft? Antwoord: Na de missie Smackdown (Derrick McReary) en No. 1 (Brucie Kibbutz) krijg je een belletje van Brucie, die zegt dat zijn homie Stevie hulp nodig heeft met wat auto's. Niko stemt in om Stevie zijn nummer te geven. Daarna krijg je een SMS met je eerste Assignment. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.