Jump to content

[IV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    5

  • Dvt

    5

  • wearenotreal

    4

  • paul007

    4

Over die Stevie: Hoe vind ik die wagen? Stevie geeft een zeer vage beschrijving van waar die ergens zou staan, met een fotootje erbij... Maar tot dusver heb ik de eerste nog niet gevonden.

Als je het spel vaak speelt krijg je vanzelf wel een idee waar de auto staat. Zo noemt hij in de meeste SMS'jes de buurt. Na een paar rondjes door die buurt heb je vaak de auto wel zien staan. Of als hij zegt "de auto staat bij de kerk in [xx]" dan zal het ook niet lastig zijn om de auto te vinden. Zoveel kerken zijn er namelijk niet in LC.

Als je haast hebt kun je altijd hier alle vindplaatsen van de auto's vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

IS dit een nuttig topic?

Ja, als je een noob bent.

Ja, het is een nuttige topic. En waarom reageer jij dan, k*tn00b. Als jij zó slim was en alles wist van GTA IV had je er wel een Topic over gemaakt, maar je weet het niet. En hij wel, hij wil antwoorden geven op vragen die mensen bezig houden. Dus niet zo doen n00b. :ch:

On-Topic: Mooi gedaan -Haakon-, respect! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel me er eerlijk gezegd ook wel vragen bij of dit een nuttig topic is, want alle vragen zijn terug te vinden met de zoekfunctie, omdat ze al in talloze topics zijn gevraagd. En als ze niet in één of ander topic terug te vinden zijn, dan zijn ze zo goed als zeker wel op WikiGTA te vinden... En kom nu niet af met een post als die van GTA Haas, want ik weet alles van GTA IV. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel me er eerlijk gezegd ook wel vragen bij of dit een nuttig topic is, want alle vragen zijn terug te vinden met de zoekfunctie, omdat ze al in talloze topics zijn gevraagd. En als ze niet in één of ander topic terug te vinden zijn, dan zijn ze zo goed als zeker wel op WikiGTA te vinden... En kom nu niet af met een post als die van GTA Haas, want ik weet alles van GTA IV. :7

Het is juist zo handig dat je nu alleen op dit topic hoeft te klikken ipv. alles in te tikken op de zoekfunctie.

Ik vind dit een heel nuttig topic voor als je iets niet weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Tip @ topicstarter:

Voeg in je beginpost een linkslijst toe met alle vraag-topics die tot nu toe gemaakt zijn.

Zet er een duidelijke omschrijving bij, dan voorkom je ook dat er hier info wordt gepost die al elders te vinden is. Wel veel zoekfunctiewerk, maar dan issie wel gelijk stickie-waardig! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd gek van de politie en de Walked Free achievement had ik al, dus heb ik een cheat gebruikt waardoor de wanted level verdwijnt en de game daarna gesaved. Kan ik nu nog wel voor de 100% halen?

Ja, cheats hebben geen effect op de 100%, die kan je dus nog gewoon halen. Slechts enkele cheats zorgen ervoor dat je een Achievement niet meer kan halen, in de savegame waarbij je de cheat gebruikt hebt (en opgeslagen!). Als je de Achievement al gehaald hebt, zal deze niet weggaan, en als je een nieuwe savegame begint, waarbij je geen cheats gebruikt kan je eventueel de Achievement toch nog halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...