Jump to content

[IV|FAQ] Veelgestelde GTA-IV Vragen!


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    5

  • Dvt

    5

  • wearenotreal

    4

  • paul007

    4

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

:schater: Ik zou zeggen, probeer de deur!

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

:schater: Ik zou zeggen, probeer de deur!

Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

:schater: Ik zou zeggen, probeer de deur!

Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^.

Ik vond hem anders wel droog. Maarja...

Met Niko kon je er nog gewoon in volgens mij.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

:schater: Ik zou zeggen, probeer de deur!

Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^.

Ik vond hem anders wel droog. Maarja...

Met Niko kon je er nog gewoon in volgens mij.

Jepz, via de ingang aan de zijkant!

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

als je de missie in het museum hebt gedaan dan weet je waar het laatste stukje is

het stukje waar je 2 auto's nog moet omtoveren in roest

die uitgang kan je gewoon nog gebruiken als ingang in het museum en de dingen die er staan zoals dinoskelletten kan je de botten ook beschadigen best en het hoofd eraf schieten

best leuk moet(en) jij(jullie) maar eens een keer uitproberen

Ramonlol _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door...

als je de missie in het museum hebt gedaan dan weet je waar het laatste stukje is

het stukje waar je 2 auto's nog moet omtoveren in roest

die uitgang kan je gewoon nog gebruiken als ingang in het museum en de dingen die er staan zoals dinoskelletten kan je de botten ook beschadigen best en het hoofd eraf schieten

best leuk moet(en) jij(jullie) maar eens een keer uitproberen

Ramonlol _O_

Allright, dank!

Link to comment
Delen op andere websites

er staat wel zo mooi in de beginpost over die carspawner voor de infernus, ik heb hem gedownload en de carspawner.dll in de map met de gtaIV.exe gezet en de vehicles.ini vervangen met degene die er stond. maar als ik de spawner opstart en dan het spel dan kan ik geen wagens spawnen!!! hulp graag gewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

er staat wel zo mooi in de beginpost over die carspawner voor de infernus, ik heb hem gedownload en de carspawner.dll in de map met de gtaIV.exe gezet en de vehicles.ini vervangen met degene die er stond. maar als ik de spawner opstart en dan het spel dan kan ik geen wagens spawnen!!! hulp graag gewenst.

Je moet die carspawner niet de GTA IV map zetten hoor, een map op je bureablad of ergens anders is ook goed. Je moet ook de carspawner opstarten voor je GTA IV opstart.

Link to comment
Delen op andere websites

Spreek je FAQ eigenlijk uit als Fack You? :puh:

Fa spreek je uit als Fa, en Q als Kjuw, dus dan heb je fackyou. Sorry voor offtopic te gaan maar ik wou even weten wat jullie daar nou eigenlijk mee bedoelen. ;)[/font]

FAQ staat voor Frequently asked questions.

Dit spreek je dus uit als FEK ;)

Igi0n

Link to comment
Delen op andere websites

maar die bestanden dan? die moeten tog wel in de gta IV folder? zoals vehicles.ini, carspawner.dll enz.

Dat heb ik toch niet gedaan, en er staat niets van in de readme, dus dat hoeft echt niet hoor.

Bij mij staan alle bestanden in een mapje op m'n bureaublad, en that's it.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...