wearenotreal Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... Ik zou zeggen, probeer de deur! Reageren
wearenotreal Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... Ik zou zeggen, probeer de deur! Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^. Reageren
Dvt Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... Ik zou zeggen, probeer de deur! Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^. Ik vond hem anders wel droog. Maarja... Met Niko kon je er nog gewoon in volgens mij. Bewerkt: 21 februari 2009 door Dvt Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... Ik zou zeggen, probeer de deur! Heet jij Najib Amhali? Probeer dan niet grappig te zijn, het lukt je niet ^^. Ik vond hem anders wel droog. Maarja... Met Niko kon je er nog gewoon in volgens mij. Jepz, via de ingang aan de zijkant! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... als je de missie in het museum hebt gedaan dan weet je waar het laatste stukje is het stukje waar je 2 auto's nog moet omtoveren in roest die uitgang kan je gewoon nog gebruiken als ingang in het museum en de dingen die er staan zoals dinoskelletten kan je de botten ook beschadigen best en het hoofd eraf schieten best leuk moet(en) jij(jullie) maar eens een keer uitproberen Ramonlol Reageren
wearenotreal Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Is er een mogelijkheid om buiten die ene missie om in het museum te komen? Ben wel al door die lange ladder op het dak geraakt, en ik kon halverwege via een raam binnenkijken, maar daar kon ik niet door... als je de missie in het museum hebt gedaan dan weet je waar het laatste stukje is het stukje waar je 2 auto's nog moet omtoveren in roest die uitgang kan je gewoon nog gebruiken als ingang in het museum en de dingen die er staan zoals dinoskelletten kan je de botten ook beschadigen best en het hoofd eraf schieten best leuk moet(en) jij(jullie) maar eens een keer uitproberen Ramonlol Allright, dank! Reageren
grandpa Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Hoe doe je special vecht moves bij de pc versie? Reageren
Soulreaver Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Veel gestelde vraag: Moet ik Deal of Revenge kiezen?Antwoord: Revenge of je slaat je game voor die missie op en je doet ze alle 2 ^^ Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 er staat wel zo mooi in de beginpost over die carspawner voor de infernus, ik heb hem gedownload en de carspawner.dll in de map met de gtaIV.exe gezet en de vehicles.ini vervangen met degene die er stond. maar als ik de spawner opstart en dan het spel dan kan ik geen wagens spawnen!!! hulp graag gewenst. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 er staat wel zo mooi in de beginpost over die carspawner voor de infernus, ik heb hem gedownload en de carspawner.dll in de map met de gtaIV.exe gezet en de vehicles.ini vervangen met degene die er stond. maar als ik de spawner opstart en dan het spel dan kan ik geen wagens spawnen!!! hulp graag gewenst. Je moet die carspawner niet de GTA IV map zetten hoor, een map op je bureablad of ergens anders is ook goed. Je moet ook de carspawner opstarten voor je GTA IV opstart. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Spreek je FAQ eigenlijk uit als Fack You? Fa spreek je uit als Fa, en Q als Kjuw, dus dan heb je fackyou. Sorry voor offtopic te gaan maar ik wou even weten wat jullie daar nou eigenlijk mee bedoelen. [/font] Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 maar die bestanden dan? die moeten tog wel in de gta IV folder? zoals vehicles.ini, carspawner.dll enz. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Spreek je FAQ eigenlijk uit als Fack You? Fa spreek je uit als Fa, en Q als Kjuw, dus dan heb je fackyou. Sorry voor offtopic te gaan maar ik wou even weten wat jullie daar nou eigenlijk mee bedoelen. [/font] FAQ staat voor Frequently asked questions. Dit spreek je dus uit als FEK Igi0n Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 maar die bestanden dan? die moeten tog wel in de gta IV folder? zoals vehicles.ini, carspawner.dll enz. Dat heb ik toch niet gedaan, en er staat niets van in de readme, dus dat hoeft echt niet hoor. Bij mij staan alle bestanden in een mapje op m'n bureaublad, en that's it. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.