Anton van Hussel Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) maar die bestanden dan? die moeten tog wel in de gta IV folder? zoals vehicles.ini, carspawner.dll enz. Dat heb ik toch niet gedaan, en er staat niets van in de readme, dus dat hoeft echt niet hoor. Bij mij staan alle bestanden in een mapje op m'n bureaublad, en that's it. ik ga het proberen dankje (edit) ik heb het geprobeert en het lukt nog niet! ik heb de hele map op mijn bureaublad uitgepakt, ik start de carspawner dan gta IV ik kies een voertuig (in dit geval de Stockade) dan doe ik een hotkey (ctrl + num1) ik druk op appley hotkey ik ga naar het spel en dan doe ik ctrl num1 en dan komt er niks Bewerkt: 1 maart 2009 door Anton van Hussel Reageren
paul007 Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik heb er misschien nog één... Waarom lukt het niet om in een taxi te stappen? Je kunt pas in een taxi stappen nadat je de missie Bull in a China Shop hebt voltooid. Om in een taxi te stappen houd je (voor PS3) of (voor Xbox 360) of F (voor PC) ingedrukt. Om een taxi te roepen druk je (voor PS3), linker schouderknop (voor Xbox 360) of E (voor PC) in. Ik hoop dat we andere mensen hier verder mee kunnen helpen. Reageren
grandpa Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Hoe doe je special vecht moves bij de pc versie? Iemand??? Reageren
paul007 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Hoe doe je special vecht moves bij de pc versie? Iemand??? Ik heb GTA IV niet op de PC, maar op de PS3. Maar met wat zoekwerk op WikiGTA ben ik er ook wel uitgekomen. Als je tegenstander slaat moet je heel snel op de Spatietoets drukken om de knal te vermijden. Vaak bukt die dan snel of leunt die een beetje naar achter. Wanneer die dit doet druk je snel een paar keer op LMB of R. (Als je de instellingen natuurlijk op standaard hebt staan) waardoor Niko een paar flinke klappen uitdeelt! Ik heb deze informatie gevonden op de WikiGTA pagina van de missie Bleed Out (zie vijfde plaatje). In dit geval ontwapent die dan iemand, maar met dezelfde toetsen combinatie doe je ook Counter Attacks* als het goed is. Succes! *Counter Attacks = 'Special Fight Moves' voor het geval dat niet duidelijk is. Bewerkt: 4 maart 2009 door paul007 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Al deze info kun je toch ook op wikigta vinden? Ik vind zo'n topic eigenlijk een beetje overbodig.. Bewerkt: 4 maart 2009 door GrandTheftTwanO Reageren
SkyChat Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Al deze info kun je toch ook op wikigta vinden? Ik vind zo'n topic eigenlijk een beetje overbodig.. Ach ja, op een discussie platform zoals deze heb je al snel de neiging om een topic te openen en om over bepaalde onderwerpen met elkaar te praten Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Hey R* heeft geen 50 miljoen betaald voor TLAD maar Microsoft. En BTW Het is TLAD niet TLATD. TLAD = The Lost And the Damned TLATD = The Lost And The Damned Bewerkt: 4 maart 2009 door Michael Hilgen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Al deze info kun je toch ook op wikigta vinden? Ik vind zo'n topic eigenlijk een beetje overbodig.. Nou over bijvoorbeeld 'Car Wash' kan ik er niks op vinden. Nu ik er toch over begin ^^ , word je auto nou echt schoner als je door die carwash heen gaat? Iig werkt het niet bij zo'n verrotte auto... Bewerkt: 5 maart 2009 door .NightFlower Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Die 'verotte' auto's werken niet maar dat komt omdat die al zo van zichelf zijn. Bij alle andere voertuigen worden ze toch echt schoon gemaakt. btw, je weet toch zelf ook wel wat een Car Wash service is? Daarvoor heb je geen uitleg nodig op wikigta. Wel zijn hier de locaties van de car washes te vinden. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Die 'verotte' auto's werken niet maar dat komt omdat die al zo van zichelf zijn. Bij alle andere voertuigen worden ze toch echt schoon gemaakt. btw, je weet toch zelf ook wel wat een Car Wash service is? Daarvoor heb je geen uitleg nodig op wikigta. Wel zijn hier de locaties van de car washes te vinden. Ja ik weet ook wel wat Carwash is, maar ik heb Gta IV nog maar net en bij de vorige delen heeft het nooit effect gehad Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 (bewerkt) Hey R* heeft geen 50 miljoen betaald voor TLAD maar Microsoft. En BTW Het is TLAD niet TLATD. TLAD = The Lost And the Damned TLATD = The Lost And The Damned Dit wil ik graag even corrigeren, Michael! De DLC draagt namelijk de titel "The Lost and Damned" (dus zonder jou "the") In feite, is het dus ook geen TLAD, maar TLD. "and" wordt namelijk met een kleine "a" gespeld. Maar hier op het forum is het TLAD geworden, van alle vier de woorden de eerste letter! Wezelijk verschil is tekstueel gezien, dat het om dezelfde groep gaat die "verloren en gedoemd" is. Als er wel The lost and the Damned had gestaan, ging het om twee verschillende groepen. In de TLAD storyline rijdt je met The Lost MC, die zelf "gedoemd" blijken te zijn. Bewerkt: 5 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.