Jump to content
Joriz

Tweede Lost and Damned Trailer!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de tweede officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. In de tweede trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie en een leuke verrassing aan het einde. ^_^

Get the Flash Player to see this player.

Behalve de trailer zijn er ook nieuwe screenshots in de galerij te zien van de nieuwe multiplayer modes die geïntroduceerd worden tot GTA4. Aan diverse radiostations van GTA4 zal ook nieuwe muziek worden toegevoegd, fragmenten hiervan kan je tevens beluisteren in de galerij.

The Lost and Damned zal vanaf 17 februari alleen via Xbox LIVE Marketplace te koop zal zijn voor $19,99 (€15,60) of 1600 Microsoft Points.

Houd GTAGames.nl in de gaten want we gaan iets zeer moois weggeven met de release van The Lost and Damned!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt een super trailer ik wil wel wat meer weten voor dat ik hem koop.

Hoe zit het betref de missie hoelang??? ongeveer de gameplay lengte van gta iv????

Weet waarschijnelijk nog niemand.

Ik denk binnen 9maanden dat een ander soort verhaal komt voor de ps3.

Maar een nieuwe verhaal voor de pc weet ik niet....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt een super trailer ik wil wel wat meer weten voor dat ik hem koop.

Hoe zit het betref de missie hoelang??? ongeveer de gameplay lengte van gta iv????

Weet waarschijnelijk nog niemand.

Ik denk binnen 9maanden dat een ander soort verhaal komt voor de ps3.

Maar een nieuwe verhaal voor de pc weet ik niet....

10 uur gameplay aan de storyline.

Nieuwe sidemissies, dus daar gaat ook wel tijd in zitten! :Y

Kijk maar eens op de website van R* zelf, daar staat veel info over de nieuwe content.

Over content voor de ps3 en PC is nog niets bekend. Echter, Sony heeft vorig jaar wel uitgesproken dat "de ps3 gamers niets tekort zullen komen" dus daar zal inderdaad wel andere content voor komen op PSN. Of gewoon TLAD, maar dan een jaar later o.i.d.

Voor de PC zal denk ik wel over een half jaar o.i.d. TLAD uitkomen, ook van Microsoft, nietwaar? :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

The Lost and Damned zal vanaf 17 februari alleen via Xbox LIVE Marketplace te koop zal zijn voor $19,99 (€15,60) of 1600 Microsoft Points.

Microsoft Points zijn niet afhankelijk van de wisselkoers. 1600 Microsoft Points = €18,61.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...