Jump to content
Joriz

Tweede Lost and Damned Trailer!

Zojuist hebben we van Rockstar Games de tweede officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. In de tweede trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie en een leuke verrassing aan het einde. ^_^

Get the Flash Player to see this player.

Behalve de trailer zijn er ook nieuwe screenshots in de galerij te zien van de nieuwe multiplayer modes die geïntroduceerd worden tot GTA4. Aan diverse radiostations van GTA4 zal ook nieuwe muziek worden toegevoegd, fragmenten hiervan kan je tevens beluisteren in de galerij.

The Lost and Damned zal vanaf 17 februari alleen via Xbox LIVE Marketplace te koop zal zijn voor $19,99 (€15,60) of 1600 Microsoft Points.

Houd GTAGames.nl in de gaten want we gaan iets zeer moois weggeven met de release van The Lost and Damned!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

gaaf dat je op dezelfde plek en het zelfde tijdstip speelt als GTA IV, maar dan in de ogen van Johnny. ook gaaf dat je Niko ook een paar keer tegen komt. gave trailer!

Inderdaad!

Maar is nou Johnny de vijand van Niko of de vriend?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

so dus je speelt die andere gast he een niet niko maar zal wel raar zijn ineens samen met niko strijden :vp: maar dan dat je niko niet bestuurd :muur: maar ben wel benieuwt van die nieuwe voertuigen en zo ik van nieuwe motorbikes en zo :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar volgens mij is die de vriend maar later moest niko hem uitschakelen die johnny biker ja niko moest hem doden omdat hij die diamanten staal van die anderen sukkel dus :bonk: maar dan is johnny er niet en niko dood twee vrienden van hem en johnny ontsnapt en ziet dan niko niet meer :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een gast in mijn vriendenlijst heeft m op de PS3, teminste onder zijn naam staat GTAIV: The Lost and Damned

Ik heb m gevraagd wanneer hij te koop is, zegt hij: waarschijnlijk nooit :(

en dan vragen jullie natuurlijk hoe hij daar aan komt, nou. hij werkt voor playstation.

ik weet niet of ik m moet geloven, maar dat spel staat wel onder zijn naam. het zou echter wel kunnen dat rockstar het spel al wel voor de PS3 had gemaakt, maar nooit uitgebracht.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een gast in mijn vriendenlijst heeft m op de PS3, teminste onder zijn naam staat GTAIV: The Lost and Damned

Ik heb m gevraagd wanneer hij te koop is, zegt hij: waarschijnlijk nooit :(

en dan vragen jullie natuurlijk hoe hij daar aan komt, nou. hij werkt voor playstation.

ik weet niet of ik m moet geloven, maar dat spel staat wel onder zijn naam. het zou echter wel kunnen dat rockstar het spel al wel voor de PS3 had gemaakt, maar nooit uitgebracht.

Dan lult hij, want op IV: de lost and damned kan niet op ps3

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...