Jump to content

silkroad ban

pompbakje

Recommended Posts

Geplaatst:

hi, ik speelde vroeger silkroad maar ik ben gestopt omdat ik altijd geband werd zonder reden. Als ik dan op de site kijk staat er dat ik iets verkeerd op de site gepost heb, maar ik helemaal niets op de site gepost.

ik ben zo al 3 accs verloren me 30+ chars :(

Geplaatst:

Ik heb ook aan Silkroad online gedaan (en dat was vorig jaar :D ) na zo'n 2 of 3 maanden er mee stopt bij level 23 Wizard, ik had 3 grijze wolfen :puh: (1 van me zelf, 1 van mijn broer gekregen omdat hij stopte en 1 gekocht omdat hij me goedkoop leek :) ). Ik was er toen trouwens Mee gestopt omdat ik het te eentonig vond worden (maar dat heb ik altijd met MMORPG's , eerst ben ik er helemaal weg van, en na een paar maanden wordt het me te eentonig en pak ik weer een mooie shooter uit de kast :) ).

Erg raar dat je gekickt bent, heb je soms rare opmerkingen staan roepen? Staan schelden?

Maar nou ja, als het toch een oud accunt was is het toch veel leuker om opnieuw te beginnen?? (of was je daar te hoog voor ;) )

Groetjes GTA Master 1,

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Pompbakje,

Kun je even het gedeelte waarin uitgelegd zou worden waarom je account is verbannen, even kunnen kopiëren en plakken? Is wel zo handig, want dan kunnen wij even kijken waarom je verbannen bent en het evt. uitleggen.

Met vriendelijke groet,

PSP-Keeper :)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Geplaatst: (bewerkt)

heb je gebot ofzo? meestal wordt je dan naar tijdje gebanned (als je geen silk koopt), ik had me geld terug gevraagt omdat ik stopte, was lvl 76 glavier met full +3/+4 spul en +5 glavie alles full blue ^^ maargoed ik botte + premium plus + pickup pet wat zon 40 euro per maand was ( maar een maand gedaan ), gewoon veel te duur om sro een beetje te kunnen spelen aangezien iedereen daar bot.

Bewerkt: door Scrtz
Geplaatst:

ik heb nooit gebot, ik heb niets verkeerd gezegd en ik kan mogelijk de zin niet kopieren waarom ik gebaned ben want da site licht volgens mij plat. Ik heb het spel eerlijk gespeeld en toch word ik al 3 keer ofzo gebaned, drm ben ik trouwens gestopt. Ik wou graag een high lvl maar kan niet als je altijd gebaned word :s.

Als ik weer op de site graak zal ik eens die zin kopieren

Geplaatst:

Even los van het onderwerp ik heb ook paar weken geleden Silkroad gedownload (ondertussen al weer verwijderd) de servers daar zijn echt gigantisch vol, ik dacht dat ik een character op een nieuwe server had gemaakt, maar een paar uur later was die ook al weer vol... Dus dan kom je er ook niet meer in...

pompbakje,, misschien kan je ze een email sturen? Is idd wel vreemd als je niet eens weet waarvoor ;O

Geplaatst:

ok, ik heb silkroad opnieuw gedownload

heb me weer aangemeld en toen stond er lings onder: Blocking reason:Illegal program use

Completion time:zondag 21 oktober 2108 13:12:00

ik heb dus nog nooit een illigaal programa gebruikt voor silkroad :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...