Lunake Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 volgend probleem stelt zich; ik heb mijn laptop een cleane install gegeven. mijn savegames van GTA IV + settings heb ik een back-up van gemaakt. (gewoon mappen gekopieert) nu installeer ik gta iv trug, en melkt hij dat ik me moet aanmelden om te saven (had ik vroeger niet) patch afgehaald met crack, werkt nu, offline account.. MAAR! ik moet op mijn ander account (noemde Luna) geraken voor mijn savegames! ik meld me af (GFL) en probeer met Luna, voordat ik me kan aanmelden vraagt hij een serial... PROBLEEM! dus ik mijn savegames in dat offline account gekopieerd! hoera! in het spel zelf zie ik al mijn save games staan.. MAAR ik krijg een fout bij het laden. waarschijnelijk omdat die save games van dat ander account 'Luna' zijn en niet van dat offline account.. foutmelding is "load failed, check your hard drive" hoe kan ik nu nog aan mijn save games geraken dood wat ik ook vreemd vind is dat hij die gekopieerded map met settings in, niet overneemt, mijn controls zijn default, nogthans heb ik de CFG gekopieerd.. plz help, ik wil echt niet opnieuw beginnen PS: locatie savegames & settings; C:\Users\JEGEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV de map appdata is verborgen.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 als ik dat zo leest heb je het spel illegaal gedownload. als je hem echt hebt en hij vraagt dan om een serial kan je die toch gewoon uit je boekje halen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Koop een legale versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.