Rullez Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb net San Andreas gekocht en dit is natuurlijk weer V2. Omdat ik wil gaan modden en online wil moet ik hem dus downgraden. De zoekfunctue heeft voor mij niks opgeleverd omdat alle links doodliepen. Dus weet iemand waar ik deze downgrade patch kan downloaden? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb net San Andreas gekocht en dit is natuurlijk weer V2. Omdat ik wil gaan modden en online wil moet ik hem dus downgraden. De zoekfunctue heeft voor mij niks opgeleverd omdat alle links doodliepen.Dus weet iemand waar ik deze downgrade patch kan downloaden? Jij hebt echt niet de zoekfunctie gebruikt. Als je zou zoeken naar "downgraden" zou het éérste resultaat meteen goed zitten, dit is een tutorial uit de "tutorials" forum en de link is niet dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.