the_dan Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 ik heb een 2 gb memory kaartje ik heb er een paar homebrew dingen op staan (geen spellen ) maar nu geeft me psp en de computer opeens aan dat er precies 0 kb op zit terwijl gisteren er nog 500 mb op zat en het werd per keer dat ik m opstarte minder en nu staat i dus op 0 .. maar omdat ik morgen 2 dagen op kamp ga wil ik er een hele lading muziek erop zodemieteren maar dat lukt niet .. iemand hulp/ idee? mvg the_dan Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 probeer hem is te formatteren en dus niet snelformatteren Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Kijk eens of het geen fake Magic Memory Stick is. Dit doe je door bijvoorbeeld in spellen naar de memorystick te gaan en dan op driehoekje te drukken (dus niet eerst op X of pijltje opzij!). Als er in de korte lijst staat dat MagicGate niet ondersteund is, dan is hij fake en hoogstwaarschijnlijk kapot. Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 @ KillerZero86: Het gaat volgens mij om een geheugenkaartje die je in je mobiel/MP3-speler kan doen, niet die je voor een PlayStation-console gebruikt. --- Mocht je er zeker van zijn dat er geen belangrijke dingen op staan, kan je inderdaad even proberen het kaartje te formatteren door in Verkenner met je rechtermuisknop op de schijf te klikken en vervolgens op 'Formatteren'. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) @ KillerZero86: Het gaat volgens mij om een geheugenkaartje die je in je mobiel/MP3-speler kan doen, niet die je voor een PlayStation-console gebruikt. tekstmaar nu geeft me psp en de computer opeens aan dat er precies 0 kb op zit ------------------------------------------------------------------ Maar kan je nog wel op het kaartje komen? Of geeft hij dan de fout dat hij nog niet is geformatteerd? Bewerkt: 13 februari 2009 door KillerZero86 Reageren
the_dan Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 ja ik kan op me kaartje komen dit is alle data ik ga m nu formateren heb alles al gebackupt heb antwoord al gevonden >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.