Jump to content

Muziek in Youtube-filmpjes...


Die Hard

Recommended Posts

Beste forumgenootjes,

Ik meen een keer te hebben gelezen dat het mogelijk was geworden dat je muziek uit Youtube-filmpjes kon overnemen om zelf in je eigen filmpjes kon gebruiken, en dat het dus (in plaats van een filmpje) een muziek-bestand was geworden. Nou weet ik niet helemaal zeker of het exact zo is wat ik zonet vertel, maar ik wil graag een heel oud en zeer onbekend nummer downloaden, alleen is hij nergens (gratis) verkrijgbaar.

Nu vroeg ik me dus af of dit echt mogelijk zou zijn. Zo ja, hoe moet ik dat doen? Hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen.

Met vriendelijke groet,

Die Hard

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het filmpje downloaden met *** en dan het bestand converteren naar een geluidsbestand met *** ;)

Je kan het filmpje ook gelijk onder je eigen filmpje zetten, waardoor je het geluid van het eerdere filmpje hoort :) , converten is niet nog, Silver ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wel legaal?

Ik wil me eigen er niet mee bemoeien maar dan vertel ik het door aan me een kennis van me die de regels heel streng na leeft

Edit: Ik wil niet klikken of me bemoeien met zaken die me niet aan gaat.

edit2: de kennis ben ik eigenlijk ik probeer zo weining copyrights regels over tredende

Bewerkt: door thedutchrocks
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wel legaal?

Ik wil me eigen er niet mee bemoeien maar dan vertel ik het door aan me een kennis van me die de regels heel streng na leeft

Edit: Ik wil niet klikken of me bemoeien met zaken die me niet aan gaat.

edit2: de kennis ben ik eigenlijk ik probeer zo weining copyrights regels over tredende

Zolang je geen filmpjes met Copyright erop gaat downloaden is het toch gewoon legaal? Lijkt me wel, tenminste..

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wel legaal?

Ik wil me eigen er niet mee bemoeien maar dan vertel ik het door aan me een kennis van me die de regels heel streng na leeft

Edit: Ik wil niet klikken of me bemoeien met zaken die me niet aan gaat.

edit2: de kennis ben ik eigenlijk ik probeer zo weining copyrights regels over tredende

Wat wil die kennis doen dan, het zeggen aan de juf? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wel legaal?

Ik wil me eigen er niet mee bemoeien maar dan vertel ik het door aan me een kennis van me die de regels heel streng na leeft

Edit: Ik wil niet klikken of me bemoeien met zaken die me niet aan gaat.

edit2: de kennis ben ik eigenlijk ik probeer zo weining copyrights regels over tredende

Grote jongen :7 , ga nu maar een lolly kopen, btw het is niet eens illegaal, downloaden niet uploaden wel. :Y

Bewerkt: door DJRobin
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil die kennis doen dan, het zeggen aan de juf? :7

Hahahaha.. Hilarisch.. Not.

Grote jongen :7 , ga nu maar een lolly kopen, btw het is niet eens illegaal, downloaden niet uploaden wel. :Y

Downloaden is op zich net zo goed illegaal, je betaald immers niet voor de muziek.

Links verwijderd, topic locked..

Niet eens met slotje? PB!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...